• Als Brooke door haar vader en stiefmoeder verstoten word en naar haar moeder gestuurd word, gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig waarmee ze weg moet is besmet met een ziekte. De dokter die in het vliegtuig zat staat voor een raadsel, deze symptomen had hij nog nooit gezien. Steeds meer mensen worden besmet, zal Brooke weten te ontkomen?


    Is ie orgineel?
    Iemand een fantastische titel voor mij?

    Oh ja, deze keer ga ik wel verder met mijn story, anders mogen jullie mij slaan. x]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 16:56 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    hij is leuk!!

    What is wrong with me ?


    vertel me als de eerste er is :D

    Origineel is hij wel. Ieuwl, doet me denken aan die film en dan is er zo'n aap en die besmet iedereen op het vliegtuig en dan zie je die bacteriën in de oren, neus en mond enzo kruipen. Die film lijkt mij zo vies o.o


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    Origineel is hij wel. Ieuwl, doet me denken aan die film en dan is er zo'n aap en die besmet iedereen op het vliegtuig en dan zie je die bacteriën in de oren, neus en mond enzo kruipen. Die film lijkt mij zo vies o.o

    Lol, die heb ik nog nooit gezien. Hij lijkt me trouwens wel grappig. Kruipende bacteriën.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ieeeh, vet leuk idee. Wacht, man. Dat doet me denken aan een film of ik weet niet meer wat het was, maar het was op de TV. En daar ging het ook over.

    Maar ik vind hem stoer, en ik wil hem zeker gaan lezen.
    'Vluchten voor de ziekte?'

    The mysterious sickness of a plane. Ofzo x:


    Only losers can act the way you do

    Boooee, ik had net een cool idee, wat iedereen die Disturbed luistert zal herkennen xD
    DOWN WITH THE SICKNESS :P
    Wel leuk verhaal ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    Boooee, ik had net een cool idee, wat iedereen die Disturbed luistert zal herkennen xD
    DOWN WITH THE SICKNESS :P
    Wel leuk verhaal ^^

    Haha, die is idd gaaf, zal ik die gewoon als titel doen? xD
    And, thanx ^^

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 18:53 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.