• Wie heeft er vandaag problems gehad met het weer?
    Nou wij in ieder geval wel.
    eerst was het dus fuckingwarm(heb er niet veel van gemerkt,ik zat binnen(cool)) & dan begon het ineens te bliksemen,onweren,regenen HARD regenen EN uiteindelik vielen er fuckinggrote hagelbollen!
    Bij mij thuis liepen 2 plaatsen in ons huis onder water [/m'n papa kon schoon kuisen daarna, en maar emmers zoeken voor het water] + aan de onderkant van sommige ramen kon het water door=natte vensterbanken:S

    EN bij m'n tante is haar koepel (die van glas is) helemaal kapot! er zitten allemaal gaten in van de hagel Ö like nu kunnen die helemaal opnieuw beginnen met zoiets te bouwn fuckingerg dus!

    Conclusie= het was hier echt effe op z'n kop o_O & al ons buren hadden ook problemen,& maar kuisen:S

    Najah wie had er nog problemen?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Join the club. Hier is in de buurt tot 4 keer over de bliksem ingeslagen en de aardlekschakelaar is er bij ons 6 keer uitgeslagen x.x


    Bored.

    Niet hier,
    Tot 7 uur ofzo nog redelijk weer, wel heel benauwd, en net is het begonnen met hevig onweren en normaal regenen..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Cristine schreef:
    Join the club. Hier is in de buurt tot 4 keer over de bliksem ingeslagen en de aardlekschakelaar is er bij ons 6 keer uitgeslagen x.x

    Wij wonen dicht bij de kerk(A)=bliksemafleider :Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    Wij wonen dicht bij de kerk(A)=bliksemafleider :Y)
    Xx



    Mazzellaar. Ik woon op het hoogste punt van onze stad, en dat is meteen één van de hoogste punten van NL >< En we hebben hier dus nergens echt bliksemafleiders, wel heel erg veel bos. ><

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 22:35 ]


    Bored.

    Eerst was het hier ook vet warm en later regen en onweer en die shit maar ik heb er geen last van gehad


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Cristine schreef:
    (...)
    Mazzellaar. Ik woon op het hoogste punt van onze stad, en dat is meteen één van de hoogste punten van NL >< En we hebben hier dus nergens echt bliksemafleiders, wel heel erg veel bos. ><

    MM ja kut hier in België zijn eigenlijk wel veel kerken,dus je moet wel heel ver (platteland ofzo) gaan wonen om onveilig te zijn x)
    & gelukkig is er geen boom by jou in brand gevlogn dn:S
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Het heeft hier wel geonweerd. Maar er is niets uitgevallen of stuk ofoz.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker