Ik voel me nu echt bedrogen. En dat ze me gewoon hebben laten staan. En als er iets is waar ik niet tegen kan, is het wel dat ze me laten staan. Hier komt het dus.
Jullie weten allemaal over dat wijf "Dana" en dan een vriendin van mij. Wel,die vriendin van mij ging met me normaal mee naar nederland. En alles was betaald,en haar moeder was jarig in de tijd dat we in nl. zaten. Maar ze mocht mee. Een week voor dat we vertrokken heeft ze in een sms geschreven. Ik mag niet meer mee,ik moet op de verjaardag van mijn moeder blijven.[terwijl alles al betaald was] Dus ik iemand anders mee genomen. Vraagt ze hoe het in nl. was! Ik antwoord erop,vraag ik naar de verjaardag van haar moeder antwoord ze letterlijk: "Dana was op de verjaardag van mijn moeder en het was een feestje." Dus ja,ik voel me bedrogen en dat ze me heeft laten staan. Geef ik 1 Augustus een feeste zegt ze: "Ik kan niet komen,zijn het lokerse feesten" [is een festival]. Lees ik op netlog dat ze gaat proberen dat Dana met haar mee naar de lokerse feesten kan.
En dat maakt me dus zeer pist dat het mij altijd moet overkomen -_-"