Dat vijfde deel van de Twilight Saga, Midnight sun is zoals we allemaal waarschijnlijk al weten uitgelekt op internet maar nu is mijn vraag of Midnight sun óóít nog uit gaat komen als boek?
Denken jullie nu serieus dat ze het niet uit gaat brengen omdat er een stuk was uitgelekt? Like, ze verdient veel te veel om het even zomaar op te geven, dat zal haar uitgeverij haar ook wel verteld hebben.
Denken jullie nu serieus dat ze het niet uit gaat brengen omdat er een stuk was uitgelekt? Like, ze verdient veel te veel om het even zomaar op te geven, dat zal haar uitgeverij haar ook wel verteld hebben.
Ik hoop van wel want ik wil dat boek, in het Nederlands wel is waar
Ik had gelezen dat ze dat had gezegd, maar ik weet het ook niet meer - kan me ook niet herinneren waar ik dat heb gelezen :x - :'] maarja, als die uitkomt horen we dat nog wel? n_n
There are several things that I have been doing wrong.
Maar pas als de Twilight Saga helemaal vergeten is, als niemand het er meer over heeft en niemand er meer voor om kijkt. Dat kan dus nog een tijd duren aangezien de films nog niet allemaal uit zijn.
Maar pas als de Twilight Saga helemaal vergeten is, als niemand het er meer over heeft en niemand er meer voor om kijkt. Dat kan dus nog een tijd duren aangezien de films nog niet allemaal uit zijn.
Maar als iedereen de Twilight Saga vergeet gaat toch niemand haar boek kopen? ;o
eh, nou dat kan ze lang wachten want je kan dat toch nooit helemaal vergeten?
0o