• Ik kijk dus de laatste tijd veel films uit mijn vroege jeugd op Youtube.
    Nu herrinerde in mij er laatst een, maar ik heb geen idee hoe hij heet.

Hij gaat over een meisje en haar papa is soldaat, hij noemt haar altijd prinsesje ofzoeits. Anyway, dat meisje zat dus op internaat en daar werd ze altijd goed behandeld. Nu krijgt ze te horen dat haar vader vermist of dood is. Daarmee behoort ze direct tot de lagere klasse van het internaat en moet ze naar een oudere, lelijkere kamer verhuizen. Ze moet dan ook eten opdienen enzo en een lelijker uniform dragen.
    Ik herriner me ook een bepaalde scène uit die film. Namelijk dat dat meisje rozen verkocht en dat ze met het geld dat ze verdiende een boterkoek ging kopen. Toen ze die wou opeten zag ze een arm jongetje en heeft ze die aan hem gegeven ofzo.
    Het speelt zich af tijdens een van de twee oorlogen begin deze eeuw. Weet niet precies welke...

Anyways, ik weet echt niet meer hoe hij heet, maar wil hem wel graag opnieuw zien... Herkent iemand die film?

Alvast bedankt ^^

Frankly my dear, I don't give a damn.

Uhm.. Ik denk dat ik hem misschien wel weet.

My/the little princes of De kleine prinses (Nederlandse vertaling ervan)

Geen idee of deze het is..

Wie du mir, so ich dir.

KirstenSnaps schreef:
    Uhm.. Ik denk dat ik hem misschien wel weet.

My/the little princes of De kleine prinses (Nederlandse vertaling ervan)

Geen idee of deze het is..

Jaah ^^ dat is 'em :D Bedankt :D

Graag gedaan ^^, Ik vond die film altijd zoo zielig. Ook een van mijn lievelingsfilms toen ik klein was!! Maar het topic kan dus dicht ^^?

Wie du mir, so ich dir.

Uhu hij mag toe ^^

Ja, "De kleine prinses."
    Die film heb ik echt zo vaak gezien. (:

hoi, jij bent leuk.