Eigenlijk vind ik gustav's nieuwe hair wel bij hem passen. Ik had niet gedacht dat zwart hem zo goed zou staan. Wat vinden jullie?
Ik heb geen foto's en ik ga ook geen foto's oploaden want de enigste die nu op het internet staan zijn die van hem en zijn verwondingen. Vind ik nogal grof om die overal neer te plaatsen.
NickyFOSHO schreef: Ik vind het hem ook wel staan eigenlijk. (:
Maar voor het echte oordeel wacht ik liever op foto's van zijn gehele lichaam zonder hechtingen enzo.
Ik kreeg eersgister twee Duitse kranten in mijn handen gedrukt waar dat in staat, dus ook zijn foto's. En nou pas, nu je het zegt, valt het me pas op dat zijn haar zwart is!
euhm ik vond het toch niet lelijk of afzictelijk toen ik het zag
toch niet zoals bij bill of tom hun nieuwe coup :') daar was mijn eerste reactie : omg wat heb je met je haar gedaan Ö
Ik denk dat Gus op 't moment helemaal geen haar heeft, gezien het feit er al een deel van weggeschoren was. Lijkt het mij dat hij de rest van z'n haar ook heeft geschoren. But we'll see. Wachten op officiële foto's en aangezien ze eind augustus een optreden hebben, zal dat dus ook snel zijn. (: