• Ja, de moeder van mijn halfbroertje En dus nu, 5 jaar later zonder enig contact, hebben we een foto gekregen. (Ze hadden een rechtszaak gehad en we mogen hem bellen en ze moet foto's sturen)
    En echt, hij is zo mooi... Heel Indonesisch, klein en schattig. Ik moest echt even huilen toen ik hem zag. -Hij is nu 7.
    Nou, om dit topic nog enigzins nuttig te maken, iemand met dezelfde situatie of iets daar omheen?

http://www.quizlet.nl/foto.php?id=129213 Dat is de foto. <3

[ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 17:14 ]

You move me ......... Kurt

Och arme...

ik heb het nooit gehad, mijn famillie is nogal close en shit en iedereen is nog bij elkaar ..

We can only learn to love by loving.

Iedereen is nog bij elkaar en daar komt ook geen verandering meer in, denk ik. Ik heb wel een vriendin die, laten we zeggen, enkele 'problemen' had in haar familie, maar niets gelijkaardigs aan dat van jou.

All was well.

ik heb zelf wel problemen met mijn vader, maar niet dat ik mijn zus ofzo niet kan zien, de rest van mijn vader's kant an de familie zie ik verder niet, maar dat is heel anders dan dat van jou!

Never forget the things that make you smile

Ik heb een halfbroer en halfzus. Maar, mijn vader mag er ook geen contact mee maken en na bijna veertien jaar hoor ik er nog steeds niet van. -Ze zijn intussen 36 of iets- Maar toch, ze blijven familie. Wat ik wel weet is dat mijn halfzus een enorme bitch is, die thuis wat geflikt heeft bij mijn pa. Ö

You'll never dream alone. <3

Ah lief, dat wist ik helemaal niet! Ö

Nee, ik heb zoiets gelukkig niet, maar een vriendin van me wel. Haar ex-stiefmoeder is met haar halfbroertje naar Egypte verhuisd. Het ziet er niet naar uit dat ze die ooit nog terug zien.

En mijn pa heeft héél veel half broertjes en zusjes, hij weet het bestaan van de helft nog niet eens. En zijn moeder mag ik geen oma noemen, en ik mag haar ook nooit zien, zelfs op foto's niet.

Maar ja, ik snap heel goed dat je moest huilen! :|

Scream for mercy!

Ja, maar mijn broertje is gewoon al heel lang dood... Ik zal nooit weten hoe hij er nu uit zou hebben gezien.

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

Ik miss mijn half broer in Amerika =(

Slowly floating to the sky...

Ik mis mijn familie wel langs mijn papa's kant. Die wonen allemaal in Groot-Brittanië.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Ik ben ontzettend blij voor je dat je nu weer wat van hem hoort. Kan me voorstellen hoe dat voelt, als er ineens 'verloren' familieleden opduiken. Ik hoop dat het eindelijk zo ver voor je komt dat je hem ook mag zien enzo.

Wie du mir, so ich dir.

Ocherm, ik hoop echt dat je snel contact met hem krijgt...