• Daarnet was ik op de site van elite model management en voor de grap drukte ik op dat ding waar je je kan aanmelden. Maar nu denk ik er eigenlijk serieus over om dat ook te doen, want het lijkt me cool. Niet dat ik niet besef dat er heel weinig kans voor is, maar ik kan het proberen, toch? Alleen moet je een foto van je full lenght op sturen, dus waar je helemaal op staat en een close up van je kop en juist die twee soort foto's mislukken altijd bij mij :') zou ik het eigenlijk aan mijn ouders vragen of ze het goed vinden?

    trouwens, jullie moeten ook allemaal proberen hoor :9~ tenzij je niet wilt (:


    All was well.

    Ik denk dat je het beter eerst aan je ouders vraagt;
    misschien moet je aan een vriendin vragen of zij dan die foto's wilt maken (:
    En jaah lijkt me leuk; maar ik wil het zelf denk ik niet (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Je kan het beter eerst aan je ouders vragen, I think ^^

    En ik doe het denk ik niet, ik haat altijd alle foto's van mezelf xd (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mijn mama zal het wel goed vinden, denk ik ;x
    en mijn papa heeft daar in het algemeen niets over te zeggen, die interesseerd het toch niet :Y)


    All was well.

    Ik denk dat je het best eerst kan vragen aan je ouders. Maar als het mag kan je het toch doen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ja,volgens mij moet je het aan je ouders vragen hoor (:
    en,maak net zoveel foto's tot je er een goeie hebt ;) !

    x


    everybody needs a song.

    Radiance schreef:
    Je kan het beter eerst aan je ouders vragen, I think ^^

    En ik doe het denk ik niet, ik haat altijd alle foto's van mezelf xd (:


    None but ourselves can free our minds.

    gewoon je ouders vragen enzo mis. willen hun wel ff de foto's maken =D
    en Elite is echt een goed bureau hoor dus is zeker proberen waard


    We can only learn to love by loving.

    Aan je ouders vragen, en als je het echt wil. Doen :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    check je lengte en gewicht.

    en zoek het eens na wat ze nodig hebben.

    wil je dan nog?


    ik denk dat niet iedereen zich zo maar kan opgeven.

    Met mijn lengte kan ik niet meedoen _O_ Ik ben zoo hard te klein. Ik ben nauwelijks 1.70. En niet dik, en niet dun. :'d


    'Elite'


    klinkt ook echt alsof het voor iedereen is.
    no offence.(cat)

    Ik zou het eerst aan je ouders vragen. Of je stuurt het gewoon door en als je 'toegelaten' bent zeg je het tegen je ouders en anders laat je het gewoon. Als je het echt wilt zou ik me eens aanmelden en je kan een vriendin vragen om die foto's te nemen?
    En tsja, ik zou het wel leuk vinden om het eens te proberen, maar ik heb sowieso de lengte al niet, dus waarom zou ik me dan aanmelden :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:

    En tsja, ik zou het wel leuk vinden om het eens te proberen, maar ik heb sowieso de lengte al niet, dus waarom zou ik me dan aanmelden :')



    have the guts, got the glory (nerd)

    Ik heb er ook wel eens over nagedacht. (': Maar je weet al die verhalen over modellen die doorslaan en een eetprobleem krijgen en blablabla. Zometeen krijg je het heel druk met modellenwerk, en hoe gaat het dan verder met je school? Ik zou er goed over na denken, en even met je ouders praten idd wat zei ervan vinden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    gewoon doen.. als het lukt heb je een aparte ervaring erbij. ;D
    en ik kan dat niet: te klein. 1.56 is nou niet echt een modellenlengte. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.