• -url verwijderd ivm jonge leeftijd users-

    Ziet er wel echt uit, maar dat vroeg ik me dus af...(nerd)

    Edit: warning of what so ever. Foto is real. Naked Potter, kijk maar uit. Je bent gewaarschuwd :')

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2009 - 13:30 ]

    Volgens mij is die echt. Hij moest toch eens naakt spelen in het toneelstuk Equus?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Volgens mij is die echt. Hij moest toch eens naakt spelen in het toneelstuk Equus?

    Ja, dat wel.
    Maar ik wist niet dat dat helemaal nààkt was. I mean, echt totaly naked xd

    Eh, ja die is echt.

    Hij is klein geschapen. :X

    Trouwens, ik was net nog van plan HP 6 te lezen, als opfrissing voor de film. Nu zie ik heel de tijd zijn piemol. o.o

    Hé, zet even een waarschuwing erbij O_O
    Dit is een van die dingen die thuishoren op mijn 'Had ik dit maar nooit gezien' lijstje.
    (Marin heeft het niet zo op Dan (naakt. :l)


    Mew <3

    Prodigy schreef:
    Eh, ja die is echt.

    Hij is klein geschapen. :X

    In volle erectie is íe denk ik een stuk groter. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Air schreef:
    Hé, zet even een waarschuwing erbij O_O
    Dit is een van die dingen die thuishoren op mijn 'Had ik dit maar nooit gezien' lijstje.
    (Marin heeft het niet zo op Dan (naakt. :l)

    Ik wou er nog een 'pas op' bij zetten, maar ik dacht dat Quizletters wel tegen dit kunnen? (nerd)
    Maar oké, sorry xd

    Prodigy schreef:
    Trouwens, ik was net nog van plan HP 6 te lezen, als opfrissing voor de film. Nu zie ik heel de tijd zijn piemol. o.o

    Haha, ohmygawd xd
    Mijn excuses.:Y)

    Exception schreef:
    (...)
    Ik wou er nog een 'pas op' bij zetten, maar ik dacht dat Quizletters wel tegen dit kunnen? (nerd)
    Maar oké, sorry xd

    Whehe _O_ t maakt niet verder. ;P
    Meesten kunnen hier ook wel tegen denk ik, alleen de iets jongeren, jongens (waarvan ik dit topic voor de waarschuwing nog net even gestuurd had, gheghe), en mensen die hiervan schrikken omdat ze t niet verwachten (ikkeeeh) iets minder.. :P


    Mew <3

    Hmm, ach ja ik heb kleiner gezien. ;x


    Scream for mercy!

    jaaa real. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hij is zo lekkeeeeeeeeer :9~
    Maar die piemol die is, .. laten we erover zwijgen :') al is hij nog niet zo erg, ik heb al kleiner en viezer gezien ;x


    All was well.

    Die is hardstikke echt. Daar waren de bladen vorig jaar ofzo nog vol van van dat Daniel van zijn brave harry imago afwilde en dat deed ie door naakt te pozeren.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Fortune schreef:
    Volgens mij is die echt. Hij moest toch eens naakt spelen in het toneelstuk Equus?


    Uhu,dat is in die Equus,I think.


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Inderdaad, dat is echt. x3


    hoi, jij bent leuk.