• Van wie is de kat op de parkeerplaats in Frankrijk? Dat wil de Nederlandse fotograaf Martin weten. Hij zag de kat onderweg naar de camping en zette het op de foto.

    Bij een tankstation zag fotograaf Martin Hollering de kat helemaal alleen rondlopen op de parkeerplaats. De kat is daar waarschijnlijk door Nederlandse vakantiegangers achtergelaten. Dat weet Martin omdat hij op de parkeerplaats, twee vrachtwagenchauffeurs sprak.

    De twee Franse vrachtwagenchauffeurs vertelden hem dat een gezin met een Nederlandse camper de kat probeerde te vangen maar dat dat niet lukte. Ze reden uiteindelijk met een huilend kind door. Waarschijnlijk hadden ze de kat mee op vakantie toen het beestje ontsnapte. Omdat ze het niet konden vangen, hebben ze de kat achtergelaten.

    Het zou je eigen kat eens zijn, je bent gek als je je eigen huisdier achterlaat en niet de moeite neemt om hem weer op te zoeken..

    http://www.nos.nl/jeugdjournaal/artikelen/2009/7/11/katzoektbaasje.html

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 22:10 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ohmygod! Teringzielig enzu!


    You move me ......... Kurt

    arm beest.


    -

    Ocharme!

    Blondiepants schreef:
    arm beest.

    oh, das erg..
    het lijkt me zo'n lief beestje


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ocharme.
    Ik ga binnen een week naar zee en mij kat moet mee en als die ontsnapt doe ik er alles aan om ze weer te vangen. :]


    Let the Night embrace you

    Euhm, is dat zo belangrijk om in het nieuws te vermelden? [/don't shoot me]

    Aaww.
    Maar mensen geen zorgen, een kat overleeft altijd ;D ( 9 lives, for crying out loud)


    death to the one at the end of the serenade.

    Waar is dat :v)? Wij gaan binnenkort naar Frankrijk en dan neem ik hem mee. :(


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat zielig :'(


    Wie du mir, so ich dir.

    O my god, ligt het nu aan mij, of lijkt dat beestje enorm veel op mijn Zita. O.O

    Fuck, wat zielig.

    Echt faqing zielig.
    Ze moeten die mensen eens achterlaten op een parkeerplaats in Frankrijk.. weten ze hoe het is. Faqing dierenbeulen.

    omg, echt, die mensen kan ik niet begrijpen >< arm beest.
    Stelletje egoïsten ><

    arm beest. Die kat wilt ook alleen maar terug naar huis gaan hoor en dan laten ze die daar gewoon achter alsof het hun helemaal niets kan schelen wat er met hem gebeurd. Ik hoop dat iemand hem heeft meegenomen en er nu veel beter voor zorgt dan die Lullen


    All was well.