• Jops; het was echt de max; Selah sue heb ik jammer genoeg gemist, maar ik heb ze wel heel even live horen zingen vanuit de auto. Maar ik ga haar waarschijnlijk nog zien op de genste feesten. Michael Franti was echt zalig; Bunny Wailer was een tegenvaller. Tracy Chapman was pas nice <33!
    Ik heb alleen foto's van Michael Franti (l) die zet ik er straks op. Het is van het doek dat daar hing; want voor het podium had iedereen zich al bij elkaar gedrukt; en ik kon er met geen mogelijk heid tussen; maar ik heb echt wel genoten van de muziek met mijn vader (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Wieh; de foto's staan in mijn fotoboek onder de naam Cactus. Het duurde lang omdat ik ze eerst niet kon uploaden wat ik best wel k*t vind dat je ze eerst op Hyves moet zetten.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik heb Selah Sue op Pukemarock gezien (y) en ze was wel leuk ^^ ze moest openen toen en ja, ik moet toegeven dat ze toch wel kan zingen ^^

    leuk dat 't zo fijn was ^^ ik ga ff in je fotoboek kijken ;D

    Conspiracy schreef:
    Ik heb Selah Sue op Pukemarock gezien (y) en ze was wel leuk ^^ ze moest openen toen en ja, ik moet toegeven dat ze toch wel kan zingen ^^

    leuk dat 't zo fijn was ^^ ik ga ff in je fotoboek kijken ;D

    Mijn ouders vinden het goed als ik den 24 juli naar de genste feesten ga; zij gaan mee, en dan komen er lijk twee goede zangeressen; Selah Sue + Trixie Whiley;
    en mijn fotografie trekt op niet; ik kon niet dichterbij want ik ben een kleintje en dan zag ik niets van het podium; ik heb er wel van het podium maar die zijn allemaal bewogen (: En dat stukje dat ik hoordde was echt goed.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Douglas schreef:
    (...)
    Mijn ouders vinden het goed als ik den 24 juli naar de genste feesten ga; zij gaan mee, en dan komen er lijk twee goede zangeressen; Selah Sue + Trixie Whiley;
    en mijn fotografie trekt op niet; ik kon niet dichterbij want ik ben een kleintje en dan zag ik niets van het podium; ik heb er wel van het podium maar die zijn allemaal bewogen (: En dat stukje dat ik hoordde was echt goed.

    Fijn dat je van je ouders naar de Gentse feesten mag! ik mag niet naar all time low >< buha, ik blijf doorzagen.
    OT:Ik heb gekeken + ik ben ook niet zo groot en dan zijn mijn foto's meestal ook niet goed gelukt. maar ik vind de jouwe nog wel mooi :')

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Fijn dat je van je ouders naar de Gentse feesten mag! ik mag niet naar all time low >< buha, ik blijf doorzagen.
    OT:Ik heb gekeken + ik ben ook niet zo groot en dan zijn mijn foto's meestal ook niet goed gelukt. maar ik vind de jouwe nog wel mooi :')

    Zagen helpt inderdaad dat heb ik ook zitten doen (: maar ik ga even beslissen welke ik op netlog ga zetten (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)