• http://www.youtube.com/watch?v=Py82bWcPa0Q
    :')


    I need you like a heart needs a beat

    En tóch is het moeilijk XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Als ik het zou doen,is het typisch voor mij om mijn tenen te breken ofo (:

    Het is en blijft moeilijk en onmogelijk voor mij.


    Tanya is de beste.

    Leuk :3


    Only losers can act the way you do

    Ik wil het wel proberen maar omdat ik zoiets van tien wratten op één teen heb en ze heb laten bevriezen en omdat ik een week niet tegoed op die voet kan staan en op mijn zijkant moet stappen gaat het nooit lukken :}


    Only losers can act the way you do

    Ik doe de moonwalk altijd op mijn eigen verpestte manier (a)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ehb het al proberen te doen.
    Maar da lukt dus ni hé :')


    I need you like a heart needs a beat

    Het blijft moeilijk,en alleen Michael Jackson kan hem écht heel goed. Maar mijn vader heeft het geprobeert en ik moet zeggen..hij kan er aardig wat van.

    ik kan het een beetje (: mr ik wil dar leuntje kunnen Ö http://www.youtube.com/watch?v=vRby-vHJzoo


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ik kan het een beetje (: mr ik wil dar leuntje kunnen Ö http://www.youtube.com/watch?v=vRby-vHJzoo

    Da leunen gebeurd doordat wanneer die vent met da rook gedoe opt podium komt dan doet michael en die dansers andere speciale schoenen aan die vast kunnen klikken in het podium waardoor ze naar voor kunnen leunen


    I need you like a heart needs a beat

    Het ziet er zo makkelijk uit maar als je het zelf gaat doen is het zoveel moeilijker. Is trouwens wel een goed idee om in de vakantie als je je verveelt het te gaan oefenen :')

    ik heb het al fcking veel geprobeerd. x)
    en het is en blijft sgijtemoeilijk. x)
    het lijkt zo makkelijk;
    en vanacht droomde ik dat ik het eindelijk kon. :S


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    outtaHere schreef:
    (...)
    Da leunen gebeurd doordat wanneer die vent met da rook gedoe opt podium komt dan doet michael en die dansers andere speciale schoenen aan die vast kunnen klikken in het podium waardoor ze naar voor kunnen leunen


    de mensen zien dat toch? ik bedoel; hij gaat niet van het podium af ofso; ze blijven daar staan; maar het beeld gaat naar die andere vent. x) maar het publiek moet dat dan toch zien?
    en hoe doet hij dat dan in zijn video? :p


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Hij blijft moeilijk heeh :P.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Yasmiinee schreef:
    (...)

    de mensen zien dat toch? ik bedoel; hij gaat niet van het podium af ofso; ze blijven daar staan; maar het beeld gaat naar die andere vent. x) maar het publiek moet dat dan toch zien?
    en hoe doet hij dat dan in zijn video? :p

    Wel hij gaat naar de zijkant van het podium alejah de zijkant waar niemand hem en de dansers kan zien.
    Ook word het donker op het podium zodanig dat het publiek langs de zijkant ofzo niets kan zien.
    Btw alleen die vent met dat rookgedoe word belicht de rest is donker.
    En in de videoclip is het een special efect.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 8:38 ]


    I need you like a heart needs a beat