• ik weet nou eenmaal niet waar dit hoort.

    Ja kijk, deze middag zaten we aan het tafel te eten, begon mijn zus over haar vriend, dat zijn moeder hem vroeger bijna had gewurgt en die vader optijd had ingegrepen. Dat vond ik echt té erg voor woorden, want zoiets doe je gewoon niet. Zegt mijn moeder: 'ja daar kan ik in komen.' dus ik vraag haar hoezo. Zegt ze doodleuk:'ja vroeger kon ik dat ook wel bij jou.' Toen dacht ik toch wel 'O lekkor, heb je lekker moordneigingen naar je eigen dochter toe' ><

    Hebben jullie ouders, of ouders dat je kent ook die gedachte ofzo? o.o' Want ik vind het wel weird.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ze zeggen altijd: "Ik had u vroeger beter echt opgeten,omdat je toen zo schattig was." Maar dat bedoelen ze niet echt moordlustig (:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 20:40 ]

    Omg O.O nee mijn ouders hebbe dat gelukkig niet (hoop ik)
    dat vind ik maar tog ook raar en erg voor je Ö
    ze moge je niet vermoorde Ö


    Magic never ends.

    neee, mijn ouders zouden me ook nooit slaan ofzeu. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kan er wel inkomen, daarom keur ik het nog niet goed. Maar kleine kinder kunnen lastig en druk zijn. En je kan op een moment zodanig moe zijn dat je het gewwon niet meer aan kan.
    mijn ouders hebben gelukkig niet zo een "moordneigingen"

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 20:37 ]


    For once I want to be the car crash.

    fireflightx schreef:
    Ik kan er wel inkomen, daarom keur ik het nog niet goed. Maar kleine kinder kunnen lastig en druk zijn. En je kan op een moment zodanig moe zijn dat je het gewwon niet meer aan kan.

    Mja, dat zei mijn moeder ook, maar dan nog, als ze dan gewoon had gezwegen x.x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    niet dat ik weet, en ik wil het liever ook niet weten :')


    -

    Dat is niet zo bedoeld.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat bedoelt ze zeer waarschijnlijk figuurlijk.
    Ik ben vroeger met de leren riem geslagen, er is gedreigd met messen (en geloof me, daar word je doodsbang van), gegooid met stoelen. I could go on forever.
    Allemaal een teken van wanhoop en het gebrek van de vaardigheid om normaal met je kind te communiceren.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 11:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, dat zouden die van mij nooit zeggen o.o

    Moordneigingen, ajb.
    Ze heeft het toch nooit gedaan. Dat was vast gewoon om duidelijk te maken hoe ambetant je was vroeger.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 12:07 ]

    Nee, er werd alleen gedreigt om me op een kostschool te zetten ofzo. + ik werd geslagen vroeger, that's it.

    ze bedoelen het helemaal niet zo (:
    ze wilt wss gewoon zeggen dat kinderen soms het bloed van onder je nagels kunnen houden,en dat het dan echt moeilijk is om je kalm te houden,en niet te beginnen roepen of je kind vast te grijpen.


    everybody needs a song.

    Nee, thankgod heb ik niet zulke ouders.
    mijn ouders laten me alleen tot half 12 mn huiswerk afmaken terwijl ik al slaap te kort heb.

    maar ik ken wel zo'n moeder die echt fucking gemeen doet tegen kinderen en ze gewoon slaat, terwijl het haar kind niet is.


    Destroy what destroys you.

    Zo bedoelen ze het niet. Waarschijnlijk vonden ze je een moeilijke kleuter ofzo. En zeggen ze het daarom. Het is niet omdat ze dat zeggen dat ze je zouden vermoorden.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker