• Ik had nog geen minuut een foto van Tokio hotel op mijn netlog gezet. Komt er al meteen een hater af. Ik heb daar echt geen problemen mee,want ik lach mij dood met hun over hoe druk die hun eigen kunnen maken over een paar jongens dat zich niet intresseren in mensen die hun niet moeten :'D Begin ik er gewoon terug tegen te praten van: "Ja is goed voor u he. Er zijn ook mensen die niet snappen wat u vriendin zo goed aan u vind." Zegt die ineens Maske,iedereen heeft mij graag,maar die voze bill heeft alles verpest En ja,dat vond ik grappig ><" Nu lijkt het wel of bill heeft zijn leven verpest (': Nu snapte ik hem helemaal niet meer wanneer hij over patatten en bill begon Oo

    Ik snap haters meestal niet :Y)


    -

    TH is ook wel een beetje een apart geval hé; Love it or hate it. Er zijn maar héél weinig mensen die geen/een neutrale mening over TH hebben...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    TH is ook wel een beetje een apart geval hé; Love it or hate it. Er zijn maar héél weinig mensen die geen/een neutrale mening over TH hebben...


    ^^ ik ken wel mensen die er neutraal over zijn. xD maar goed

    das grappig die haters o.o


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    ^^ ik ken wel mensen die er neutraal over zijn. xD maar goed

    das grappig die haters o.o

    Ik lachte me echt dood toen die begon over dat iedereen hem leuk vond,maar dat bill het allemaal had verpest :')

    Huh? Ik snap het dikgedrukte stukje niet echt. Wat is voze?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    whaha omg zielig ding x) like respect ofzo? x) en dat hij er op reageert en zo over Bill praat..dan interesseert hij zich wel in hem hè xDXx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Er zijn zoveel mensen die zo doen wat maakt het uit


    The soul needs autumn.

    laat haters haten en praters praten. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ThePhenom schreef:
    TH is ook wel een beetje een apart geval hé; Love it or hate it. Er zijn maar héél weinig mensen die geen/een neutrale mening over TH hebben...

    ik ben neutraal ;P


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hahaha; ik zou me ook kapot lachen. x'D
    Wat een levenloos geval C=