• ik wil je niet afkraken ofzo,maar meestal vind je toch een goede/beste vriend door hem/haar gewoon in een keer tegen te komen. toch niet door een soort "advertentie" te droppen... nouja..dat vind ik in iedergeval...=)

    Whipple schreef:
    ik wil je niet afkraken ofzo,maar meestal vind je toch een goede/beste vriend door hem/haar gewoon in een keer tegen te komen. toch niet door een soort "advertentie" te droppen... nouja..dat vind ik in iedergeval...=)



    daar bent ik het best wel heel erg mee eens
    een soulmate hoor je tegen te komen op straat ofsow en nie door een advertentie te plaatsen
    dan het je grote kans dat het tog niets woord
    enig idee hoeveel mensjes er kunnen faken


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Een soulmate vind je niet door een 'zoekertje' te plaatsen.

    Als je hier op Q rond kijkt en naar topics gaat zie je altijd wel iemand die dezelfde intresses heeft. Zo heb ik hier ook 2 mensjes ontmoet die LP fan zijn (A)


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb al een soulmate (A)


    -

    ik heb een homie ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja!
    en ik heb ook nog een homie _O_


    -

    Whipple schreef:
    ik wil je niet afkraken ofzo,maar meestal vind je toch een goede/beste vriend door hem/haar gewoon in een keer tegen te komen. toch niet door een soort "advertentie" te droppen... nouja..dat vind ik in iedergeval...=)

    ja zo denk ik er ook over


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik heb al een soulmate =D
    Me beste vriendin, en die heeft niet allemaal dezelfde intresses. Maar we denken zo vaak hetzelfde en kunnen elkaars zinnen gwn afmaken en al. Dit is de enige vriendschap waarvan ik denk dat die zal duren tot dat we oude bommatjes zijn. x]
    Maar wat ik wil zeggen, een soulmate moet niet per se dezelfde intresses hebben. Je moet net die ene 'klik' hebben.
    En zoals de anderen zeggen, met een advertentie vind je geen soulmate.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury