• Kent iemand van jullie hem? Zo ja, Wees jaloers want daar ga ik vanavond heen. Hij is een cabaretier, maar hij is echt een droogkloot en daarom vind ik hem grappig.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik versta hem maar half [/Maar dat heb ik altijd bij zo'n mensen ^^] Maar have fun ^^

    Myngod, hij is goooeehd! Veel plezier vanavond :'D

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik versta hem maar half [/Maar dat heb ik altijd bij zo'n mensen ^^] Maar have fun ^^
    Gheheh thanx. Ja hij komt volgens mij uit twente, dat zal wel een hoop verklaren.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik hou niet zo van cabaret, maar veel plezier :')


    -

    Ik normaal gesproken ook niet. Maar dit is zonder gescheld, racisme etc. Dus deze is wel leuk :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Veel plezier vanavond. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    whaha hij is cool hé ? en hij komt bij mij uit de buurt =] zijn broer treed heel vaak op in ons dorp,net zo grappig.


    We can only learn to love by loving.

    hij is zo aardig ik ben figurant geweest bij van jonge leu en oale groond en dat regiseerde hij het 1ste seizoen, we mochten met hem op de foto en hij nam rustig de tijd om met iedereen te praten..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Gheheh thanx. Ja hij komt volgens mij uit twente, dat zal wel een hoop verklaren.


    wat verklaart dat ? ik kom uit twente en ik ben goed verstaanbaar. zo moeilijk is twents nou ook weer niet. (A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    JloveTH schreef:
    (...)

    wat verklaart dat ? ik kom uit twente en ik ben goed verstaanbaar. zo moeilijk is twents nou ook weer niet. (A)
    Nee klopt ik heb daar ook geen moeite mee omdat we in Limburg nogal verdraaid plat kunnen praten enzo. Dus ik versta dat wel maar de meeste mensen uit Noorden vna nederland ofzo verstaan daar nooit ene flikker van :').

    Het was trouwens super vet maar ook ontzettend zielig. Ik heb me kapot gelachen en dat heeft hij geweten ook! :')


    Wie du mir, so ich dir.