• Gisterenavond belde mijn vader naar mijn moeder zo rond 10 voor 10. Wij er dus automatisch vanuit dat die moest overwerken, maar blijkbaar niet dus.
    Stond die in panne ergens in Antwerpen op de Noorderlaan. (En dan te bedenken dat die nog maar 5 kilometr van zijn werk was) Dus moesten wij helemaal naar Antwerpen rijden. Mijn moeder is dan al geen held in auto rijden, dusja.. wij voor de zekerheid niet de autostrade gepakt. Komen we daar uiteindelijk toch aan, heeft mijn vader gewoon zijn auto uitgeladen en al zijn werkspulletjes in mijn moeder haar auto geladen o.O Met gevolg; die kapotte auto van mijn vader staat nog steeds in Antwerpen.
    'k denk zelfs niet dat hij die auto nog terug wilt. Toen hij in panne viel is hij zijn auto naar de zijkant gaan duwen, en toen had die volgens mij enorm schrik. Aangezien het zo'n drukke baan is en de vrachtwagens gewoon op volle snelheid verder rijden.

Punt is; mijn vader heeft dus geen sleepdienst gebeld o.O.

Maar goed; jullie al eens zo lang moeten rijden omdat er gewoon iemand in panne stond?

If you had never come out of the blue, I would've stay

Waar staat ie, ga ik even langs om hem op te halen.
    Zoooo nieuwe autooooo :Y)

EDIT: Noorderlaan? -Is onderweg-

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Rickjuh schreef:
    Waar staat ie, ga ik even langs om hem op te halen.
    Zoooo nieuwe autooooo :Y)

EDIT: Noorderlaan? -Is onderweg-

Phaa, rijden doet die niet meer dus doe geen moeite :'D En naar't schijnt verloor die al maanden veel olie.
    Ow en de auto stinkt volgens mij!^^ (kan bijna niet anders, mijn vader zijn stinkende overalls hebben er altijd in gelegen, en zijn werkbottinnen)

Nee, ik nog niet.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Denkt aan marktplaats: "nieuwe auto te koop, nooit gebruikt, heeft bij een oud vrouwtje in de schuur gestaan!"

En trouwens, ik was daar pas nog vlakbij! Bij me tante in belgie was ik toen, die woont in merksem op de Dokter Maurice Timmermanslaan.
    Vlakbij die trams, en bos achtig geval. Daar waren we toen geweest^^

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Rickjuh schreef:
    Denkt aan marktplaats: "nieuwe auto te koop, nooit gebruikt, heeft bij een oud vrouwtje in de schuur gestaan!"

En trouwens, ik was daar pas nog vlakbij! Bij me tante in belgie was ik toen, die woont in merksem op de Dokter Maurice Timmermanslaan.
    Vlakbij die trams, en bos achtig geval. Daar waren we toen geweest^^

Hmm da's inderdaad vlakbij :'D.
    Mijn vader stond aan de metropolis ergens trouwens :'D

Neen,wij hadden de sleepdienst gebeld :')

JOYCEVIPx schreef:
    Neen,wij hadden de sleepdienst gebeld :')

Gelukzakken, mijn vader wou dat niet doen, dus die auto staat nog steeds in Antwerpen o.O