• Ik maak te veel domme opmerkingen de laatste tijd :x :

    eergisteren ik zo heel droog ''Denemarken ligt toch naast Hongarije?'' x_x ik ben echt slecht. en iedereen had het door dat dat fout was alleen ik niet :x


    We can only learn to love by loving.

    Je was gewoon in de war, overkomt iedereen wel eens.


    .

    Dat heb ik ook. Ik wouw de ijskast open te doen maar ik zat te trekken aan de verkeerde kant waardoor ik begon te zagen dat die niet open wouw (A)' Laten we samen blond zijn ofso :')

    och is in iedergeval niet zo erg als mijn vriendin. ik heb haar wel honder keer gezecht dat Egypte in Afrika licht maar elke keer als ik hat aan haar vraag zecht ze Azië. dus troost je,het kan altijd erger


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Haha, ik wil je niet uitlachen hoor, maar hahahaha x'D Vrouwen :X nee hoor heb ik ook vaak met de koelkast, pak ik handvat, is het van een andere kast xP


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Iedereen heeft wel eens zo'n momenten. :X
    Ik vroeg al eens of dat Limburg in West-Vlaanderen lag, en blijkbaar was dat een domme vraag. Kan ik wat aan doen dat ik niet goed ben in Aardrijkskunde. :8

    SleepingSun schreef:
    och is in iedergeval niet zo erg als mijn vriendin. ik heb haar wel honder keer gezecht dat Egypte in Afrika licht maar elke keer als ik hat aan haar vraag zecht ze Azië. dus troost je,het kan altijd erger


    Owjha? Ligt Egypte in Afrika?


    .

    Marilena schreef:
    (...)

    Owjha? Ligt Egypte in Afrika?


    -Plat-:D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik ben zo topografisch ingesteld als een koe, dus maak je geen zorgen. (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    met topografie ben ik niet zo erg
    gelukkig

    tot vorig jaar wist ik nog niet dat België ook tegen Frankrijk ligt,en dat Spanje daaraan grenst (:
    dus maak je geen zorgen,je bent niet de enige met weinig aardrijkskundige kennis :Y)


    everybody needs a song.

    Ach, een foutje moet kunnen. ;D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    heb ik ook wel eens hoor :P
    laatst ook toen zei mn zusje iets van: 'op zondag zijn de winkels toch altijd open?'
    ik en mn stiefvader liggen plat en toen kwam mijn geweldige opmerking:'de winkels zijn het hele weekend dicht'
    x') en nee ik ben ook niet blond xD


    She said: I gotta find out for myself

    Rickjuh schreef:
    Haha, ik wil je niet uitlachen hoor, maar hahahaha x'D Vrouwen :X nee hoor heb ik ook vaak met de koelkast, pak ik handvat, is het van een andere kast xP

    Jij met je vrouwen. Nu ben je echt aan de beurt, kereltje (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Rickjuh schreef:
    (...)

    -Plat-:D


    Nu ff serieus.... ligt dat echt in Afrika? (A)


    .

    Marilena schreef:
    (...)

    Nu ff serieus.... ligt dat echt in Afrika? (A)


    Ja =]


    We can only learn to love by loving.