• Over MJ.
    En het kan zoo creep overkomen, maar ik vond het stiekem best wel leuk. Dit is allemaal geïnprofiseerd, dus uhm. Tell me what you think about it.

    Kyorie is een meisje van 13 jaar oud, haar grootste idool is Michael Jackson, en ze wil hem natuurlijk dol graag ontmoeten. Deze droom gaat in vervulling, ze mag een week in Neverland logeren. Dolblij is ze, en het klikt tussen die twee. Michael mag dan wel oud(ahum) zijn, maar op emotioneel gebied is hij jong. Ze bouwen een goede band op, en houden contact. Het verschrikkelijke nieuws treft Kyorie heel erg, zal het haar lukken om het te verwerken?

    Do or Don't?
    't word een mini serie van 3 á 4 delen.

    Ja, doe maar. En maak er maar een SA van, denk ik. Of een miniserie. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Do & ik zou het niet weten. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Do & SA : ) Dan ga ik hem lezen n_n


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik zou er een SA van maken.
    Maar stiekem vind ik het gierig dat nu ineens iedereen rouwt om Michael Jacksen, toen hij voor de rechtbank gesleurd werd, vond iedereen hem een creep

    Prodigy schreef:
    Ik zou er een SA van maken.
    Maar stiekem vind ik het gierig dat nu ineens iedereen rouwt om Michael Jacksen, toen hij voor de rechtbank gesleurd werd, vond iedereen hem een creep

    Stiekem vind ik het zielig voor de fans, maar ikzelf had niet zo veel met die man. Maar dit geniaale idee kwam ineens in mij op. oO'

    Broadway schreef:
    (...)
    Stiekem vind ik het zielig voor de fans, maar ikzelf had niet zo veel met die man. Maar dit geniaale idee kwam ineens in mij op. oO'

    Gaan we stiekem doen? o.o

    Prodigy schreef:
    (...)
    Gaan we stiekem doen? o.o

    Jij begon, en stiekem was ik altijd al stiekem.

    Broadway schreef:
    (...)
    Jij begon, en stiekem was ik altijd al stiekem.

    Maar dat is stiekem! o.o
    En weer even on-topic: SA dus. :Y)

    Ik zou er een SA van maken, en ik ga hem echt lezen Ö
    Ik heb nooit een hekel gehad aan die vent, ik vond hem altijd toch wel iets hebben...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Guys, het word een miniserie van 3 á 4 delen.

    Dooooooo :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Don't. Ik vind het erg ja dat hij dood is maar dat nu iedereen er opeens zo moet over beginnen doen, dat vind ik er persoonlijk heel wat over. I mean, hij is niet de énige celeb die is overleden? Yasmin & nog iemand waarvan ik de naam kwijt ben zijn ook allebei dood en daar word zo'n heisa niet rond gemaakt.

    Conspiracy schreef:
    Don't. Ik vind het erg ja dat hij dood is maar dat nu iedereen er opeens zo moet over beginnen doen, dat vind ik er persoonlijk heel wat over. I mean, hij is niet de énige celeb die is overleden? Yasmin & nog iemand waarvan ik de naam kwijt ben zijn ook allebei dood en daar word zo'n heisa niet rond gemaakt.

    Conspiracy schreef:
    Don't. Ik vind het erg ja dat hij dood is maar dat nu iedereen er opeens zo moet over beginnen doen, dat vind ik er persoonlijk heel wat over. I mean, hij is niet de énige celeb die is overleden? Yasmin & nog iemand waarvan ik de naam kwijt ben zijn ook allebei dood en daar word zo'n heisa niet rond gemaakt.

    Dat kan.

    Conspiracy schreef:
    Don't. Ik vind het erg ja dat hij dood is maar dat nu iedereen er opeens zo moet over beginnen doen, dat vind ik er persoonlijk heel wat over. I mean, hij is niet de énige celeb die is overleden? Yasmin & nog iemand waarvan ik de naam kwijt ben zijn ook allebei dood en daar word zo'n heisa niet rond gemaakt.

    Idd. Maarja, als Barbara een serie/stand alone erover wil maken dan moet ze dat gewoon doen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3