• Hello,
    Ik ben het beu dat ik altijd tien miljoen verhalen op mijn profiel heb staan die ik toch niet afmaak. Daarom ga ik er dus twee verwijderen.
    Classic Girl en Twilight zijn de slachtoffers en ga ik strakjes van mijn profiel gooien.
    Verder het ik dan nog drie lopende verhalen: Jack the Wipper,Jolla Montalulah en Morgen zal alles anders zijn. Die ga ik wel afposten, daar ben ik zeker van, dus die blijven mooi staan.
    Dus lezertjes, die verhalen zijn straks weggos.
    Edit; Als jullie Classic Girl nog verder willen lezen, stuur me maar een PB, dan stuur ik jullie het worddocumentje op.

    Ik volg enkel Jolla Montalulah van jou. Dus heb ik geluk. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik volg enkel Jolla Montalulah van jou. Dus heb ik geluk. x'D

    Haha. :')
    Moet je weten dat Twilight mijn meest gelezen verhaal is, terwijl het een fucking dom na-aapverhaal is. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Haha. :')
    Moet je weten dat Twilight mijn meest gelezen verhaal is, terwijl het een fucking dom na-aapverhaal is. :'D


    En meestal worden de na-aapverhalen het meest gelezen. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    En meestal worden de na-aapverhalen het meest gelezen. x'D

    Indeed. ><

    Prodigy
    Hoe ken jij Jack the Ripper?
    Via de film From Hell, hebben jullie Engels met het handboek Transmit Intermediate...
    want daar ken ik hem van ^^
    van die 2


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    Prodigy
    Hoe ken jij Jack the Ripper?
    Via de film From Hell, hebben jullie Engels met het handboek Transmit Intermediate...
    want daar ken ik hem van ^^
    van die 2

    Haha, ja dat boek hebben wij. De film hebben we ook in de klas gekeken. En ons luister en viewingexamen ging ook over Jack the Ripper. :')
    We zijn er bijna een heel schooljaar mee bezig geweest.

    Edit; Als jullie Classic Girl nog verder willen lezen, stuur me maar een PB, dan stuur ik jullie het worddocumentje op.