Dus, ik heb iets héél, héél, héél, héél, héél,[..] ergs gedaan. Maar toen ik op dat moment dat gedaan had, had ik het gevoel dat er iemand bij me stond. En dacht ik meteen aan mijn opa -die drie jaar geleden gestorven is- die mij een preek aan het geven was, over het gene wat ik gedaan had. In gedachten was ik daar dus tegen aan het babbelen en weet zeker dat ik tegen mijn opa aan het babbelen was, ook al is hij niet meer. Maar goed, nu.. een maand geleden is het uitgelekt, wat ik gedaan had en zijn mijn ouders heel kwaad op me. Ik heb.. een beetje.. de waarheid verteld en toen vertelde mijn ma het volgende: "Dus daarom had ik die droom?! Ik droomde dat jij met een oudere man in de veranda stond en ik was zéér kwaad, maar waarom wist ik niet."
Wat ik weet is dat mijn moeder met overledenen kan communiceren in haar slaap. Dus.. Is het nu gek als ik denk dat mijn opa het aan haar verteld heeft? Want dit is niet de eerste keer dat ik het gevoel had dat mijn opa me aan het waarschuwen was en een paar weken later mijn mama dat droomt over het gene wat ik mispeuter.
-word beetje bang-
You'll never dream alone. <3