Als ze geen doping nemen; niet akkoord
Als zij wél doping nemen; akkoord. Het probleem is dat heel het topsport verkloot is door doping, degenen die echt talent hebben zijn bijna gedwongen om ook doping te gebruiken omdat een stel apen het nodig vond hun spieren op te blazen. En er is er geen één die in staat is die cirkel te doorbreken. Of ze willen het niet. Maar topsport kost enorm veel geld voor zo'n hoop bedriegerij te zijn, kunnen ze beter goeie slaapplaatsen voor gevluchte, alleenstaande moeders en daklozen enzo bouwen. Da's tenminste nuttig !
Philadelphia schreef: Als ze geen doping nemen; niet akkoord
Als zij wél doping nemen; akkoord. Het probleem is dat heel het topsport verkloot is door doping, degenen die echt talent hebben zijn bijna gedwongen om ook doping te gebruiken omdat een stel apen het nodig vond hun spieren op te blazen. En er is er geen één die in staat is die cirkel te doorbreken. Of ze willen het niet. Maar topsport kost enorm veel geld voor zo'n hoop bedriegerij te zijn, kunnen ze beter goeie slaapplaatsen voor gevluchte, alleenstaande moeders en daklozen enzo bouwen. Da's tenminste nuttig !
Eens. Ze trainen 4 uur per dag voor hondderdduizenden tot miljoenen euro´s, terwijl een gemiddelde arbeider met overwerken nog niet eens aan de vijf a tienduizend in de maand komt...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Sommigen krijgen idd belachelijk veel geld. En als ze winnen, komen ze er een paar maanden achter dat ze doping hebben gebruikt. Er zijn er weinig in dat sportwereldje die het geld echt verdienen, vooral in de wielersport -_-
Eens ^^.
Tegenwoordig verspillen ze toch hun geld (sommige dan) aan doping dusja.
Komt er nog eens bij dat er een énorm verschil is tussen wat een vrouwelijke sporter verdient en een mannelijke.
Nou kunnen ze beter gelijk maken al, en dan nog, naar mijn zin verdienen ze teveel. Er wordt enorm veel geld gestoken in sportdingen en dat vind ik niet fair.
If you had never come out of the blue, I would've stay
Eens. Die mensen hebben van hun passie hun beroep gemaakt en kunnen constant doen wat ze het allerleukste vinden, daar mogen ze best wat geld voor krijgen maar ik vind het belachelijk dat voetballers bij het EK ruim een miljoen krijgen wanneer ze een doelpunt maken (en ja dat krijgen ze).