• Ja, ik ben pas net terug van school, wij hadden CKV presentaties. Ik moest dus de 1e 5 uur gewoon naar school, daarna alles opzetten en toen kwamen er allemaal mensen tot half 10p 's avonds. En daarna nog opruimen... Gosh wat een dag zeg! En die gast die Ciske de Rat speelt in die musical was er! Twee meisjes hadden hem geregeld, gosh hij is droog in het echt, het intereseerde hem geen bal xd
    Maar het was wel leuk, want we mochten ook rondlopen en kijken bij de andere. En toen ging ik in een lokaal kijken bij mijn crush. Zat hij eerst heel mijn arm om te draaien en toen draaide ik zeg maar met mijn rug naar hem toe en zat mijn arm dus klem en had hij mijn hand vast. Toen begon hij die zo te strelen zeg maar, dus ik helemaal rood en mijn hart ging tekeer joh. En weetje, ik vind het zo raar. Want hij vind mij leuk, maar eene Anne leuker, maar die Anne vind hem niet leuk en nu is hij weer bezig met mij... Je zou zeggen dat hij me played, maar ik hou van hem. Ik was zoo blij naar dat 'hand' gebeuren. Ik ben verlieeeefd -.-


    -

    je zou bijna zeggen dat hij me playes, maar ik hou van hem.

    Klopt niet helemaal he? Ben blij voor je, hoor :] Daar niet van. Misschien is het alleen wel verstandig om een beetje op te letten hoe hij zich tegen die Anne gedraagt..? Als hij zich nou ineens weer tot haar gaat richten als zij een keertje aardig doet ofzo, dan weet je het..
    Hoop voor je dat het niet zo is! :]


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Klopt niet helemaal he? Ben blij voor je, hoor :] Daar niet van. Misschien is het alleen wel verstandig om een beetje op te letten hoe hij zich tegen die Anne gedraagt..? Als hij zich nou ineens weer tot haar gaat richten als zij een keertje aardig doet ofzo, dan weet je het..
    Hoop voor je dat het niet zo is! :]

    Ja ik let ook op, als het goed is komt hij zo online, ik zal hem eens vragen wat zijn bedoeling nu is. Hij maakt me namelijk gek...


    -

    zorg gewoon ervoor dat hij je niet laat vallen als die Anne indd weer eens aardig doet .. als hij dat doet breekt je hart maar dan weet je dat hij het niet waard is

    er zwemmen nog genoeg vissen in de zee:Y)
    maar echt succes <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Klopt niet helemaal he? Ben blij voor je, hoor :] Daar niet van. Misschien is het alleen wel verstandig om een beetje op te letten hoe hij zich tegen die Anne gedraagt..? Als hij zich nou ineens weer tot haar gaat richten als zij een keertje aardig doet ofzo, dan weet je het..
    Hoop voor je dat het niet zo is! :]