• is het dan normaal dat het rood erom heen word, en dat het warmer is dan normaal ?

    ik weet niet door welk beest ik ben gestoken, maar het doet best pijn :Y)

    Ja, waarschijnlijk was het een mug. Dan krijg ik er ook een rode vlek omheen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ja das normaal
    bij mij tenminste en dan weet ik gelijk dat het een mug is.
    ben allergisch voor muggen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    nerveus schreef:
    Ja, waarschijnlijk was het een mug. Dan krijg ik er ook een rode vlek omheen.

    't is zeg maar een eivlek, ^^

    Jaah meestal is dat normaal :') Vooral als het jeukt en je er aan gekrabt hebt...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Philadelphia schreef:
    Jaah meestal is dat normaal :') Vooral als het jeukt en je er aan gekrabt hebt...

    't jeukt niet, en heb er niet aan gekabt.

    Meestal ziet een spinnenbeet er zo uit, dus hoogstwaarschijnlijk ben je door een spin gebeten. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Khoop voor jou niet dat het een tekenbeet is. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bluh schreef:
    Khoop voor jou niet dat het een tekenbeet is. :X
    tekenbeten hebben een witte vlek er in


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Klopt. Ik heb dat ook wel eens als ik door een mug geprikt ben. Azaron of citroensap werkt wel! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Liess schreef:
    Meestal ziet een spinnenbeet er zo uit, dus hoogstwaarschijnlijk ben je door een spin gebeten. (:

    Sorry, maar bij het woort spinnenbeet, gilde ik even het huis bij elkaar. Een spin?! Die mij gebeten heeft? Jakkie.
    Maar het zou heel goed kunnen zijn, want we liepen in het bos. --'

    Niemand gaat weg uit het topic voordat ik weet wie van quizlet haar gebeten heeft!

    Hmm, ik weet zelf niet welk beest, maar het kan een mislukte muggenprik zijn?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Niemand gaat weg uit het topic voordat ik weet wie van quizlet haar gebeten heeft!

    Hmm, ik weet zelf niet welk beest, maar het kan een mislukte muggenprik zijn?

    (flower)

    Hahah, ik weet het serieus niet, komt er dan een eivormige vlek omheen?

    SleepingSun schreef:
    (...)tekenbeten hebben een witte vlek er in
    Nou dat niet, maar er komt meestal een rode cirkel omheen en dit is alleen maar een rode vlek.

    Ik denk dat het gewoon een muggenbeet of iets dergelijks is en een muggenbeet hoeft niet altijd te jeuken.

    Tekenbeet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bluh schreef:
    (...)Nou dat niet, maar er komt meestal een rode cirkel omheen en dit is alleen maar een rode vlek.

    Ik denk dat het gewoon een muggenbeet of iets dergelijks is en een muggenbeet hoeft niet altijd te jeuken.

    Tekenbeet.

    Goed, een teek valt af! Nu hebben we nog : Spinnenbeet, of muggenbeet.

    Misschien ben je allergisch?:X

    Ik beet jou!(A)

    x


    everything, in time