• kangoeroe

    komop , een beetje ziek in de geest?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Maar seg heej ö wa doen ze tegenwoordig de dieren niet aan ö oooh djeezus man,ik heb de tekst niet gelezen[te lui] ö maar de foto op zich zag er al erg uit.

    Wie? De kangoeroe of de dader? Nee, je hebt gelijk, zoiets doe je niet, en al helemaal niet bij een dier.


    liberae sunt nostrae cogitationes

    Arm beest ;O


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat is gewoon te triest voor woorden. Maar ik snap niet hoe dat beest nu nog kan overleven met zo'n pijl door z'n kop. Ik bedoel; Het moet vast en zeker een paar aderen hebben geraakt. Of het beessie moet zoveel geluk hebben gehad? o.o


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    wat ontzettend zielig, die foto ziet er zo eng uit :X


    -

    waren schiet het leger 6000 kangeroo's af? o.o


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Agoshie, poor little baby! Ik kill de dader! -Pakt pijlen-


    You move me ......... Kurt

    Poor Kangoeroe
    Jonge zal ik is bij die gast die het gedaan heeft een pijl door zijn kop mschieten,vind ie vast ook niet zo leuk.


    We can only learn to love by loving.

    Liess schreef:
    Dat is gewoon te triest voor woorden. Maar ik snap niet hoe dat beest nu nog kan overleven met zo'n pijl door z'n kop. Ik bedoel; Het moet vast en zeker een paar aderen hebben geraakt. Of het beessie moet zoveel geluk hebben gehad? o.o


    Die raakte die aders wel maar de pijl zat wss vast en zo kon het bloed er ni uit ofso
    (nerd)

    Vind ik gewoon zielig! Ik bedoel, wat heeft dat beestje misgedaan dat het een pijl door z'n kop moet krijgen? Als dat tegenwoordig dé manier is hoe je beestjes moet verzorgen dan wordt de wereld alsmaar triester.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    En dan nog iets.
    Waarom wil het leger 6000 kangoeroes afschieten?
    Stelletje bastards. :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Omg ;O krijg bijna tranen in me ogen Grr, fucking AAAH's :')
    Ze gaan toch ook niet in hun eigen bek schieten met pijlen (Behalve Jackass,Wilboys, ... shit fso die doen dat maar krijgen er geld voor ntrlk xd)
    Damn ;O ga ik hen is lekker afschieten --' Arme mooie diertjes ;O


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Ocharme dat beestje.
    F-ck de man/vrouw die dat gedaan heeft znne.


    007

    serieus. Dan ben je echt ziek in je hoofd als je dat doet>.<''


    Stop holding me under and let me breathe.

    Dat is zo zielig! Hoe durven ze? Ik hoorde laatst trouwens ook dat er een paard met een stok verkracht was. Kom op zeg, waar zit je dan met je hoofd?!


    Reik niet naar de hemel, haal 'm naar je toe.