• Oké, de volgende situatie gebeurde mij net.
    Ik was nieuwsgierig naar de stem van Chantelle Paige, dus ik ging naar youtube. Ik klikte een filmpje aan van haar. En net na elf seconden luisteren, crashte mijn computer ineens. En van wat ik wél van het liedje nog heb gehoord, vind ik dat ze onzuiver, hakkelig en vals zingt. Maar ik moest keihard lachen dat mijn computer gewoon crashte door háár stem.

    Wie heeft zo'n soortgelijke situatie ooit meegemaakt? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Mijn computer crasht altijd als mijn kat gaat miauwen, serieus, dan valt mijn computer gewoon uit. :Y)

    OMG.. Ik heb dat nog niet meegemaakt en ga het niet proberen want dan cracht de schoolcomp....

    Maar ik wil het thuis wel proberen;)


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    HProcks schreef:
    OMG.. Ik heb dat nog niet meegemaakt en ga het niet proberen want dan cracht de schoolcomp....

    Maar ik wil het thuis wel proberen;)

    Laat dan liever de schoolcomputer crashen, dan je eigen computer. (nerd)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Laat dan liever de schoolcomputer crashen, dan je eigen computer. (nerd)

    Ja was ik ook al aan't denken eigenlijk.
    da's maar eigendom van school hoor :'D.

    Ná, 'k ga er toch niet naar luisteren -houdt teveel van dit laptopje =3-
    Maar goed, heb nog nooit zoiets voorgehad! Moet best nog wel grappig zijn eigenlijk x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ben niet van plan om m'n laptop te laten crashen. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    ik ben niet van plan om m'n laptop te laten crashen. x'D

    Dat was ik dus ook niet van plan, maar Chantelle Paige moest weer roet in het eten gooien. o.o


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Dat was ik dus ook niet van plan, maar Chantelle Paige moest weer roet in het eten gooien. o.o

    nu ben ik ook wel benieuwd naar dat mens. :> ik ga even luisteren en kijken hoe mijn pc reageert.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ikke gister nog een soortgelijke situatie xD mijn moeder was in de keuken aan t zingen en mn stiefpa en ik wouden tv kijken dusz ze stoorde ons xd mijn stiefpa deed net of hij der afschoot (ze had niks door x')) en even later pakte ik de afstandsbediening en 'drukte haar op uit'. ze had nog steeds niks door.. maar ze was wel meteen stil x')


    She said: I gotta find out for myself

    Trafficlight schreef:
    (...)
    nu ben ik ook wel benieuwd naar dat mens. :> ik ga even luisteren en kijken hoe mijn pc reageert.

    Succes ermee! Die Chantelle is gewoon niet goed, man! o.o Ik smste net met een vriendin over haar dat me laptop is gecrasht. En toen sloeg me telefoon ineens uit. En toen had ik hem weer aangezet, stond dat beeldscherm vast en die knopjes reageerde ook niet meer. >< Dit is echt gewoon best eng aan het worden.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Damn wat een kutstem. x_x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PARAPLAN schreef:
    Damn wat een kutstem. x_x

    Haha, waarom denk je dat mijn computer crashte? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Hmm, mijn computer is té heilig. Dus, computertje, ik laat je nog leven.

    Hmmm,ik denk niet dat mijn pa goesting heeft een nieuwe laptop te kopen voor mij,dus laat maar (: Vriendin van mij heeft er een liedje van op haar mp3 staan,en toen ze het liet horen dacht ik eigenlijk eerst dat het joe jonas was die zong (A)'

    =3 de mijne crashte niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    wat een rot stem :X

    en mijn compu crashte niet
    *klopt af, is zeer bij gelovig over afkloppen sinds het ongeluk*:X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.