• Nou, mijn moeder is al twee weekjes op reis, en deze zaterdag of zondag komt ze terug thuis.
    Met gevolg dat mijn tweelingzus, mijn ene broer, mijn andere broer, mijn vader en ik dus alleen thuis zijn.
    Maar nu vertrok mijn oudste broer daarstraks naar Leuven en wist die me nog te zeggen dat we moesten letten op mijn vader want "hij is niet goed bezig" (quotet regelrecht haar broer, oké misschien niet regelrecht, 'k ben al vergeten hoe die het zei =X). Nu goed, geen idee wat die daar dus mee bedoelt. =S
    Nu, goed mijn vader is tegenwoordig inderdaad nogal raar. Hij is volgens mij nogal gestresst ook, en zijn frustraties reageert hij af op mij en mijn tweelingzus waardoor ik hem zoveel mogelijk mijdt.
    Maar goed nu weet ik dus nog steeds niet wat mijn broer bedoelt ><'. En heb eigenlijk helemaal geen zin om het uit te zoeken want dat betekent dat ik dan veel vaker in zijn buurt moet zijn ><'.
    Ná, iemand nog een ideetje hoe ik het enigzins toch te weten kan komen?
    -nop, aan mijn broer vragen is geen optie.

En vandaag zei hij tegen mij (Evelien, de tweelingzus) 'Evelien, amuseer je, en ge weet da ik u graag zie'. Ik zat daar al zo van wtf, want meneer vind het nog niet eens nodig om naar mijn proclamatie te komen (ja eindelijk diploma middelbaar) dus ik moet zelfs helemaal alleen gaan. En die vent is altijd kwaad op mij, terwijl ik degene ben van de kinderen die het best met hem overweg kom en nog iets of wat vriendelijk doe.

(bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Nog een verhaalwending.)

If you had never come out of the blue, I would've stay

kan het misschien wezen dat hij aan de drank is of iets in die richting :O

Je vader in de gaten houden denk ik dan?

"I shut my eyes in order to see.'

Gewoon af en toe subtiel kijken wat hij aan het doen is. ^^

KimxBill schreef:
    kan het misschien wezen dat hij aan de drank is of iets in die richting :O

Phaa, mijn vader aan de drank, dat zou het pas zijn, dan zou die gewoon zijn lever kapot maken, en die is nu al niet meer in goeie staat door zijn ijzerteveelheid.
    Lekker dom van hem dan. x'D Maar dat betekent dat hij dan zou moeten drinken 's avonds als ik al ben moeten gaan slapen!

Marshmellow schreef:
    (...)
    Phaa, mijn vader aan de drank, dat zou het pas zijn, dan zou die gewoon zijn lever kapot maken, en die is nu al niet meer in goeie staat door zijn ijzerteveelheid.
    Lekker dom van hem dan. x'D Maar dat betekent dat hij dan zou moeten drinken 's avonds als ik al ben moeten gaan slapen!

dat kan maar als die dat doet dan moet je ook drank sporen zoals flessen moeten vinden of hij is zo goed in verstoppen

zijn gedrag in de gaten houden onder het eten?

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Trafficlight schreef:
    zijn gedrag in de gaten houden onder het eten?

Ik zie die niet tijdens het eten x'D. Vanmorgen had hij al voor mij gegeten en hij vertrekt zoals gewoonlijk om half twaalf naar zijn werkt en is pas om half elf 's avonds thuis :Y).

Je kan proberen samen met je zus hem subtiel proberen uit te horen (succes niet gegarandeerd!) en misschien gewoon op zijn gedrag letten....

Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together