Nou, mijn moeder is al twee weekjes op reis, en deze zaterdag of zondag komt ze terug thuis.
Met gevolg dat mijn tweelingzus, mijn ene broer, mijn andere broer, mijn vader en ik dus alleen thuis zijn.
Maar nu vertrok mijn oudste broer daarstraks naar Leuven en wist die me nog te zeggen dat we moesten letten op mijn vader want "hij is niet goed bezig" (quotet regelrecht haar broer, oké misschien niet regelrecht, 'k ben al vergeten hoe die het zei =X). Nu goed, geen idee wat die daar dus mee bedoelt. =S
Nu, goed mijn vader is tegenwoordig inderdaad nogal raar. Hij is volgens mij nogal gestresst ook, en zijn frustraties reageert hij af op mij en mijn tweelingzus waardoor ik hem zoveel mogelijk mijdt.
Maar goed nu weet ik dus nog steeds niet wat mijn broer bedoelt ><'. En heb eigenlijk helemaal geen zin om het uit te zoeken want dat betekent dat ik dan veel vaker in zijn buurt moet zijn ><'.
Ná, iemand nog een ideetje hoe ik het enigzins toch te weten kan komen?
-nop, aan mijn broer vragen is geen optie.
En vandaag zei hij tegen mij (Evelien, de tweelingzus) 'Evelien, amuseer je, en ge weet da ik u graag zie'. Ik zat daar al zo van wtf, want meneer vind het nog niet eens nodig om naar mijn proclamatie te komen (ja eindelijk diploma middelbaar) dus ik moet zelfs helemaal alleen gaan. En die vent is altijd kwaad op mij, terwijl ik degene ben van de kinderen die het best met hem overweg kom en nog iets of wat vriendelijk doe.
(bericht aangepast door een moderator)
(reden: Nog een verhaalwending.)
If you had never come out of the blue, I would've stay