• een leuke film?
    Want ik ga dr vanavond een huren. Het mag iedere film zijn, maar ik hou niet zo van actiefilms of komedies. Romantische komedies vind ik trouwens wel leuk. Ooh en t liefst ook geen tienermeisjesfilm die alleen maar over populair zijn gaan:].
    Thank u(K)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    legally blond
    daar zijn 3 films van :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mama Mia, Slumdug millionaire, Chicago, Hairspray, Love and other Disasters, Twilight, The other Boleyn Girl, The duchess.

    Zo kan ik nog een hele lange lijst doorgaan, maar hopelijk heb je hier iets aan :')

    Edit; The Golden Compass en de Narnia's zijn ook wel leuk :')


    Get back motherfuckerz'

    Ik wil heel graag een keer Thirteen zien. Die is voor 16 jaar en ouder, en mijn vriendin en ik kregen hem niet mee. -.-'
    Dat gaat over een meisje die dan met de populairste meisjes van de school te maken krijgt, en zo in aanraking komt met drank en drugs etc. Ik weet niet of je dat leuk lijkt?
    Dunya & Desie is trouwens ook leuk. ^^
    En Wildchild, en Meangirls ook. Maar Meangirls gaat over populaire meisjes.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    -The chronicles of Narnia: Prince caspian
    -The chronicles of Narnia: The lion, the witch and the wardrobe
    -Bridge to therabitha
    ^^


    Let the Night embrace you

    Blondine schreef:
    Ik wil heel graag een keer Thirteen zien. Die is voor 16 jaar en ouder, en mijn vriendin en ik kregen hem niet mee. -.-'
    Dat gaat over een meisje die dan met de populairste meisjes van de school te maken krijgt, en zo in aanraking komt met drank en drugs etc. Ik weet niet of je dat leuk lijkt?
    Dunya & Desie is trouwens ook leuk. ^^
    En Wildchild, en Meangirls ook. Maar Meangirls gaat over populaire meisjes.


    Tirtheen was laatst op tv, in België.
    En ik heb die gekeken :Y) zó shokerend is hij nu ook weer niet x'd


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    JackAss the movie x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    John Tucker Must Die (l)


    Some people make the world special just by being in it

    Blondine schreef:
    Ik wil heel graag een keer Thirteen zien. Die is voor 16 jaar en ouder, en mijn vriendin en ik kregen hem niet mee. -.-'
    Dat gaat over een meisje die dan met de populairste meisjes van de school te maken krijgt, en zo in aanraking komt met drank en drugs etc. Ik weet niet of je dat leuk lijkt?
    Dunya & Desie is trouwens ook leuk. ^^
    En Wildchild, en Meangirls ook. Maar Meangirls gaat over populaire meisjes.

    Thirteen is idd goed, mijn vriendin heeft die wel meegekregen, toen ze nog maar 13 was. : D


    Some people make the world special just by being in it

    American Pie Beta House.
    Die zag ik vanmiddag nog :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Blondine schreef:
    Ik wil heel graag een keer Thirteen zien. Die is voor 16 jaar en ouder, en mijn vriendin en ik kregen hem niet mee. -.-'
    Dat gaat over een meisje die dan met de populairste meisjes van de school te maken krijgt, en zo in aanraking komt met drank en drugs etc. Ik weet niet of je dat leuk lijkt?
    Dunya & Desie is trouwens ook leuk. ^^
    En Wildchild, en Meangirls ook. Maar Meangirls gaat over populaire meisjes.
    Thirteen is heel erg leuk, zo nu en dan een beetje langdradig, maar echt ontzettend goed gespeeld door die meisjes.
    En ik weet niet echt een film. Films met Amanda Bynes erin misschien? Denk aan; What a girl wants, She's the man en Sydney White.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Thirteen is heel erg leuk, zo nu en dan een beetje langdradig, maar echt ontzettend goed gespeeld door die meisjes.
    En ik weet niet echt een film. Films met Amanda Bynes erin misschien? Denk aan; What a girl wants, She's the man en Sydney White.


    Sydney White is inderdaad leuk!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Australia, ik denk dat ie al op dvd uit is. Dat is een drama. En The Day The Earth Stood Still, maar dat is meer actie.
    Oh, oh. Bring it on is leuk! Chearleader catfight's ><. Zijn er al meerdere delen van. Legally Blonde is ook een goeie.


    we've only said goodbye with words

    Romantische komedies?
    Wild Child is een hele goeie.
    She's the man is totaal plat gaan en Sydney White is idd ook leuk. Ik vond die padvinder zo schattig ^^ George? of hoe heet hij xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Final Destenation! ofzo. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Blondine schreef:
    Ik wil heel graag een keer Thirteen zien. Die is voor 16 jaar en ouder, en mijn vriendin en ik kregen hem niet mee. -.-'
    Dat gaat over een meisje die dan met de populairste meisjes van de school te maken krijgt, en zo in aanraking komt met drank en drugs etc. Ik weet niet of je dat leuk lijkt?
    Dunya & Desie is trouwens ook leuk. ^^
    En Wildchild, en Meangirls ook. Maar Meangirls gaat over populaire meisjes.

    Thirteen is echt geweldig. Maar ik kreeg hem al mee op mijn veertiende. :')