• Op je profiel staan je quizzen altijd weergeven op aantal keer gemaakt [of hoe jij het gesorteert hebt]. De meeste mensen die je profiel bezoeken maken dan meestal de quizzen op pagina één, dat is logisch. Maar wat nou als je zélf de quizzen op de andere pagina's leuker vind? Het lijkt me wel handig als je zelf kan beslissen welke op pagina 1 staat, en welke dus bv op pagina 7.

    Handig, onnodig?
    Eens, oneens?


    Scream for mercy!

    Handig, eens. ^^ Wilde ik ook voorstellen, maar is der niet van gekomen. (flower)


    You move me ......... Kurt

    @Spitfire

    Cool ^^.


    Scream for mercy!

    Trouwens, waarom ben jij niet op school?


    You move me ......... Kurt

    Mensen, blijven we on-topic?


    Bored.

    Heel goed idee! ^^

    Ik ben het er eigenlijk mee oneens. De users die op jouw profiel komen, kunnen zelf ook al je quizen sorteren op aantal x gedaan, op datum en op beoordeling.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil ook kunnen beslissen welke quizzen ze eerst zien, het zijn natuurlijk mijn quizzen dus wil ik daar ook de controle over hebben. :')

    Ik ben voor. :')


    Let the Night embrace you

    Voor, al heb ik maar 2 stand alones. =x


    None but ourselves can free our minds.

    Prodigy schreef:
    Ik wil ook kunnen beslissen welke quizzen ze eerst zien, het zijn natuurlijk mijn quizzen dus wil ik daar ook de controle over hebben. :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wat Jolien zegt. :Y)

    Ja, super! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Voor :]

    voor :Y)

    Lief, stuur het idee op naar Rutger zou ik zeggen. -Voor als hij weer online komt, hij nog meer pb's heeft! 8D-


    You move me ......... Kurt