• Ik ging dus een tijdje niet met mijn bf om omdat wij het beide druk hadden ; school,vriendinnen,vriendje enz. en toen kon ik niet naar de skatebaan omdat ik veel hw had dus ging mijn bf met een ander meisje. let's call that bitch Jessy. en mijn vriend Duco ging dus met hun praten over dat ik het kut vond dat ik nooit meer wat met mijn bf deed enz. en dat hij mij ging ontvoeren [/jaja moet ie nog altijd doen(N)]. Na een tijdje ging hij weer weg en toen zei die Jessy allemaal dingen van dat ik een slechte vriendin ben,dat ik helemaal veranderd ben en dat ik nooit meer tijd voor haar en mijn bf heb. alsof ik tijd voor haar zou maken want ik mag haar niet eens[/doe aardig voor me Bf]. en dan ben ik een slechte vriendin volgens haar hé? maar zij weet niet eens wat ik allemaal met mijn bf heb meegemaakt,wat voorn band wij samen hebben enzo. en ja ik ben misschien wel veranderd maar dat is iedereen wel denk ik. dus ik ben echt boos op der en heb zin om der uit te gaan schelden op msn maar dat vindk laf x_x


    We can only learn to love by loving.

    Dat is echt wel dom =='
    Gewoon negeren :y)
    En succes n.n

    indeed.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik snap je probleem niet ><


    The soul needs autumn.

    Invisible schreef:
    Ik snap je probleem niet ><


    en ik wel.
    sommige mensen moeten gewoon hun bek over mij houden,ik kan er niet tegen als je over me lult en al helemaal niet over dingen die niet waar zijn. x_x en als iemand wat tegen me eheft kan die dat lekker in em face zegge en niet zo sneaky behind my back.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    en ik wel.
    sommige mensen moeten gewoon hun bek over mij houden,ik kan er niet tegen als je over me lult en al helemaal niet over dingen die niet waar zijn. x_x en als iemand wat tegen me eheft kan die dat lekker in em face zegge en niet zo sneaky behind my back.

    Amen to that. Mijn tante zei altijd: Praat niet over me, praat tegen me.
    Dude... probeer gewoon met jouw beste vriendin om te gaan en jullie band te behouden. Jij weet hoe diep jullie relatie geworteld zit, daar kan een of ander kortzichtig mens geen verandering in brengen. En wanneer de tijd en de situatie rijp zijn, zie dan je kans schoon om haar eens flink de waarheid te zeggen. Maar laat haar je tijd en energie niet verpesten, tis het niet waard ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Amen to that. Mijn tante zei altijd: Praat niet over me, praat tegen me.
    Dude... probeer gewoon met jouw beste vriendin om te gaan en jullie band te behouden. Jij weet hoe diep jullie relatie geworteld zit, daar kan een of ander kortzichtig mens geen verandering in brengen. En wanneer de tijd en de situatie rijp zijn, zie dan je kans schoon om haar eens flink de waarheid te zeggen. Maar laat haar je tijd en energie niet verpesten, tis het niet waard ;]


    daar zit wat in. jij bent slim,komt dat door al die emo's die jij eet bij je ontbijt[/ja sorry ik zag hem net en vind hem hilarisch]


    We can only learn to love by loving.

    Mja, daar heb ik mijn eigen manier voor... de vraag is of die voor meisjes ook werkt xD
    Gewoon uitzoeken waar dat kind 's avonds heengaat, opwachten, en dan... kan je de rest van het verhaaltje afmaken. :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    praat met die vriendin, tis 't niet waard om het zo te laten vergaan als je zoveel hebt meegemaakt.

    xMAGNIFICENT schreef:
    Dat is echt wel dom =='
    Gewoon negeren :y)
    En succes n.n


    None but ourselves can free our minds.

    Fighter schreef:
    (...)daar zit wat in. jij bent slim,komt dat door al die emo's die jij eet bij je ontbijt[/ja sorry ik zag hem net en vind hem hilarisch]

    Ik lust ze rauw! (6)


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon snel, de harde waarheid over die persoon zeggen ;) Ze komen er van zelf wel achter:OP


    Some angels have no wings.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ik lust ze rauw! (6)

    Ehm, hoe smaakt een emo? :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik snap jouw probleem. Ik kan er ook niet tegen als mensen mij ergens van beschuldigen terwijl ik het zelf nieteens gedaan heb.


    -

    Lekker kansloos kind


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    als jullie relatie echt zo diep zit, komt het vanzelf wel weer goed. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.