• Ik zit vol met ideeen
    maar het lukt me gewoon niet om het op te schrijven zoveel is het

    iemand ook soms last van en wat doe je dan?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    jaaaaa dat heb ik ook
    echt super irri want dan heb je een goed idee alleen lukt het gewoon niet om het op te schrijven
    maar ik weet nog niet wat er tegen helpt
    dus sorry. maar als je iets weet wat helpt
    zeg het dan even a.u.b:P


    To The Stars Through Adversity

    xCHOCOLADEx schreef:
    jaaaaa dat heb ik ook
    echt super irri want dan heb je een goed idee alleen lukt het gewoon niet om het op te schrijven
    maar ik weet nog niet wat er tegen helpt
    dus sorry. maar als je iets weet wat helpt
    zeg het dan even a.u.b:P



    Zal ik doen(flower)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Da heb ik ook soms last vn..Dan maak ik het verhaal dn meestal met zn 2e ;)

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb ook teveel ideeen XD maar ik doe gewoon rustig aan, dat kan je het beste doen ;) Of in korte samen vattingen op schrijven wat je ideeen zijn en dan later verder uitwerken ;)

    Loveless schreef:
    Ik heb ook teveel ideeen XD maar ik doe gewoon rustig aan, dat kan je het beste doen ;) Of in korte samen vattingen op schrijven wat je ideeen zijn en dan later verder uitwerken ;)




    Danke voor je Tip!(flower)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    BananaSplitx schreef:
    (...)



    Danke voor je Tip!(flower)

    Graag gedaan! ^^

    ja dat heb ik ook,
    ik wacht nog even met mijn ideen tot de zomer vakantie
    en dan ga ik alles uitwerken.
    -dus mensen alarm in de zomervakantie verwacht veel nieuwe delen van mij xD-


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb dat soms, maar dan is het heel even en vaak onder de les. Maar ik schrijf ze vaak even in het kort op. En werk ze later verder uti als ik de beste heb gekozen.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Loveless schreef:
    Ik heb ook teveel ideeen XD maar ik doe gewoon rustig aan, dat kan je het beste doen ;) Of in korte samen vattingen op schrijven wat je ideeen zijn en dan later verder uitwerken ;)

    Ja, ik heb daar ook soms last van. Maar dan moet je het proberen ordenen of misschien op een kladje schrijven.


    You are the poetry Shakespeare was missing.