• Dat je op een manier van typen van een persoon kan zien met wie je praat. Want ik heb al gauw door als ik met een ander praat dan diegene eigenlijk zegt..

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Niet raar, hebben meerdere wel eens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, dat heeft iedereen wel denk ik. Iedereen heeft zo zijn eigen typstijl ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, ik merk dat ook soms.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hmmm, misschien ben ik gewoon niet zo snugger, want 'k zou dat toch niet echt merken denk ik.
    Tenminste, als ze natuurlijk gewoon AN typen, anders misschien nog wel.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    merk ik ook wel eens (:


    -

    Als iemand totaal niet goed ABN kan, zie je wel een verschil met iemand die dat wel kan, en aan de emoticons die iemand vaak gebruikt ook wel..

    Ja, dat heb ik wel al eens voorgehad. Had het ook eenkeer gezien aan het plaatje van iemandmet wie ik aan het praten was :}

    Uhu, dat heb ik ook altijd. (: Als ik iemand ken kan ik zo hun typwijze(?) eruit halen. : )


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ja. Bij manier van typen kun je ook zien hoe een persoon is van karakter.

    Nee, is niet raar.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb het ook bijna altijd door. :')
    Ik zat een keertje in een groepsgesprek met een paar anderen. En twee ervan hadden dezelfde nickname, prentje etc, zodat ik niet zou weten wie het zou zijn die dan praatte.
    Ik wist telkens wie er praatte. :')

    doh.
    maar je kan het ook faken.


    BAM!

    Nou een keer had ik het niet door. --'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat heb ik ook altijd.
    Als iemand dialect praat, zoals in het échte leven dan praat je met iemand van je eigen buurt,
    als je met iemand praat die in Br€€z@h typt dan is het iemand kinderachtig, ... ^^


    Let the Night embrace you

    Neuhj is niet raar.


    Wie du mir, so ich dir.