• jaja, ik ben gevraagd door een jongen. Misschien is het wat duidelijker als ik vertel wat voor een jongen het is...?

    -Blond krulletjes haar. Het staat afentoe heel schattig
    -Niet heel groot.
    -Zijn broek niet te laag hangen maar vooral niet te hoog
    -Goede kledingsmaak
    -Altijd lol


    Het ging zo:
    Ik zat zo op msn en was met hem te praten. Hij had een paar maanden eerder vertelt dat hij niet meer verliefd op mij was. Btw;
    Hij zei al een tijdje dat hij op iemand verliefd was uit de klas. Ik wou het wel weten maar hij draaide het de heletijd omheen. Dus ik liet hem. Weer een paar maanden later zei hij het nog eens. Ik vroeg; wie dan? en hij zei; Oké, maar je mag het aan niemand doorvertellen en niet gaan lachen. Ik dacht; Oke...?
    Maar hij zei dus een letter uit de naam. Ik zat zo te denken. Er waren een paar meisjes uit mijn klas die die letter in hun naam hadden. Ze waren het allemaal niet. Ik dacht dat hij een grapje maakte. Ik had een klein vermoeden maar ik wist dat dat niet klopte. Uiteindelijk heeft hij een pb op hyves gestuurd van; "Ik vind jou wel leuk" Ik was verbaasd, maar ook weer niet. Ik had dus al een vermoeden maar hij verliefd op mij was, maar hij had dus al vertelt dat hij niet op mij was.
    Like; hij vroeg mij dus verkering. Ik ging erover na denken. Hij is best irritant, maar voorderest heeeel aardig, schattig, grappig.
    Ik heb nu nee gezegt, maar ik vind het ook weer jammer. Hij kwam een beetje gekwetst over maar hij zei dat ik er ook niet veel aan kon doen. Nu doe ik normaal tegen hem maar ik weet dat hij iets voor mij voelt.
    Wat zouden jullie doen?



    ik weet ook wel dat jullie dit zeikverhaal niet hebben gelezen hoor ;p (cat)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    gewoon normaal tegen hem doen.. hij kan toch wel een vriend blijven?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou, jij kunt er niets aan doen dat je hem niet leuk vind, dus hij zal er mee moeten leren leven. Blijf gewoon normaal tegen hem doen, maar ga hem niet ineens negeren.
    Wat had je anders willen doen dan? Verkering nemen terwijl je hem niet leuk vindt? Dat is pas echt bitchy en verdomd zielig voor hem. Daarbij: als je erover na moet denken of je hem eigenlijk wel leuk vind? Dat is al een teken dat je het niet ziet zitten. Mijn mama zegt altijd 'Bij twijfel, zeg nee'.


    Bored.

    Cristine schreef:
    Nou, jij kunt er niets aan doen dat je hem niet leuk vind, dus hij zal er mee moeten leren leven. Blijf gewoon normaal tegen hem doen, maar ga hem niet ineens negeren.
    Wat had je anders willen doen dan? Verkering nemen terwijl je hem niet leuk vindt? Dat is pas echt bitchy en verdomd zielig voor hem. Daarbij: als je erover na moet denken of je hem eigenlijk wel leuk vind? Dat is al een teken dat je het niet ziet zitten. Mijn mama zegt altijd 'Bij twijfel, zeg nee'.


    Wie du mir, so ich dir.

    Anouk! Je moet gewoon normaal tegen hem blijven doen, want het is echt zielig dat je hem nu steeds ontloopt. Geef die jongen een kans en misschien is ie wel heel erg leuk! (nerd)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Cristine schreef:
    Nou, jij kunt er niets aan doen dat je hem niet leuk vind, dus hij zal er mee moeten leren leven. Blijf gewoon normaal tegen hem doen, maar ga hem niet ineens negeren.
    Wat had je anders willen doen dan? Verkering nemen terwijl je hem niet leuk vindt? Dat is pas echt bitchy en verdomd zielig voor hem. Daarbij: als je erover na moet denken of je hem eigenlijk wel leuk vind? Dat is al een teken dat je het niet ziet zitten. Mijn mama zegt altijd 'Bij twijfel, zeg nee'.

    Tja.. Het is eigenlijk de reden waarom ik niet met hem wil omdat ik dan voor gek sta voor de klas. Ik ben ook niet aan verkering toe enzo. :]



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: UBB.)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Cristine schreef:
    Nou, jij kunt er niets aan doen dat je hem niet leuk vind, dus hij zal er mee moeten leren leven. Blijf gewoon normaal tegen hem doen, maar ga hem niet ineens negeren.
    Wat had je anders willen doen dan? Verkering nemen terwijl je hem niet leuk vindt? Dat is pas echt bitchy en verdomd zielig voor hem. Daarbij: als je erover na moet denken of je hem eigenlijk wel leuk vind? Dat is al een teken dat je het niet ziet zitten. Mijn mama zegt altijd 'Bij twijfel, zeg nee'.

    Mijn vriendje heeft ook krullies en is klein en heeft zijn broek heeeeeeul laag hangen, en hij is aardig, lief, leuk, GEWELDIG :'DD, maar ik zou ja zeggen :Y)


    I don't need words to feel those lips.