• Ja mensen, vandaag had ik sportdag! En seriously, ik had er zin in, je hoort hier geen sarcasme!^^
    Maar goed, we waren klaar en we hadden sportdag bij een grote water plas. Het was lekker weer dus de jongens gingen zwemmen. Wij daar gaan kijken, gooien ze eerst een vriendin van mij erin met kleren en al. Toen nog een! En toen ging het zo van "Wie doen we nu?" En toen keken ze allemaal mij aan, dus ik zo van "Onee, als je dat doet krijg je echt een trap!" Dus hun met z'n alle op mij afspringen, ik ben best snel dus heb er eerst 3 kunnen ontwijken. Maar toen hadden ze me ingesloten en gooide ze ook mij met kleren en al in het water! En dat was koud! En vies! En het stonk naar slootwater! Dus ik helemaal soppen in mijn schoenen enzo, echt geen pretje. Ik heb wel 1 iemand getrapt toen ik aan het tegen stribbelen was!^^ Ik hoopte ff dat dat die jongen zou zijn die mij gistere op een lullige manier heeft laten weten dat hij togh een ander leuk vind, want het is zijn verdiende loon die trap!^^
    En nu heb ik lekker gedouched en heb ik zin in de BBQ die ik vanavond heb met mijn hockeyteam! :'D


    -

    ö
    Lekker, in dat vieze water :Y)
    Nog veel plezier vanavond :]

    Haha leuk joh ^^
    Veel plezier op de BBQ


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    haha ^^ ah, ja tot zolang het nog goed weer is, is het nog niet erg om er ingegooid te worden.
    veel plezier vanavond!

    Best gezellig ^^


    everybody needs a song.

    Vet coeeeel :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dankje :Y)


    -