We hadden net gesprek op msn.
Gewoon normaal gesprek en toen hoeveel hij van me hield en al die shit.
Later zei ik dus zo: *Kusje op je mond*
hij zei: *draaid hoofD*
egt wtf later zei hij sorry ik doe vaag enzo!
Ik vat em egt niet hoor ik vroeg ook is eer wat zei hij nee ik doe gewoon vaag. dus tsja zei ik ik ga plijte want ik voel me kut!
Weet iemand miss wrm hij zo doet anders ga ik et egt weer uitmaken ofso hoor:S
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Raar mijn vriend doet raar!
Raar mijn vriend doet raar! - Liefde, Vriendschap & Familie
-
10 juni 2009 - 21:4210 juni 2009 - 21:44
Misschien is er wél wat, maar wil hij het niet vertellen.
I live for the applause, you will die for it.
10 juni 2009 - 21:45De enigste die dat weet is hij. En als jullie relatie bestaat uit zo'n msn gesprekken, dan uhm. Naja daar laat ik me niet over uit. Maar ik blijf erbij, vraag het hem. En niet via msn.
Wie du mir, so ich dir.
10 juni 2009 - 21:45Carnage schreef:
ik zou het niet weten hij zegt van niet!
Misschien is er wél wat, maar wil hij het niet vertellen.10 juni 2009 - 21:46KirstenSnaps schreef:
ik zie hem zaterdag
De enigste die dat weet is hij. En als jullie relatie bestaat uit zo'n msn gesprekken, dan uhm. Naja daar laat ik me niet over uit. Maar ik blijf erbij, vraag het hem. En niet via msn.10 juni 2009 - 21:47je kunt het betse gewoon met hem afspreke en er over praten personlijk nooit via sms of bellen of msn moet je nooit doen komen alleen maar meer problemen van
xxlivng my life and got stress no more
10 juni 2009 - 21:49Ik zou vragen in real life wat er is. Tis niet leuk als je vriendje zo tegen je doet. Maar hij biedt wel zijn excuses aan dat hij vreemd doet.
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
10 juni 2009 - 21:49DeliciousD schreef:
okey thnx voor de tip
je kunt het betse gewoon met hem afspreke en er over praten personlijk nooit via sms of bellen of msn moet je nooit doen komen alleen maar meer problemen van
xx10 juni 2009 - 21:50Poppy schreef:
Dan kun je dat idd denk ik het beste dan bespreken. En zorg wel dat het niet te aanvallend overkomt. Want jongens kennende, zal hij zich in het nauw gedreven voelen en klapt hij dicht. Succes <3.
(...) ik zie hem zaterdagWie du mir, so ich dir.
10 juni 2009 - 21:51KirstenSnaps schreef:
okey dankje
(...)Dan kun je dat idd denk ik het beste dan bespreken. En zorg wel dat het niet te aanvallend overkomt. Want jongens kennende, zal hij zich in het nauw gedreven voelen en klapt hij dicht. Succes <3.10 juni 2009 - 22:22zo snel geef je hem toch niet op? ôo
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
10 juni 2009 - 22:2410 juni 2009 - 22:25Poppy schreef:
(...) Ik kijk er tegen aan
gewoon eens goed met hem praten en nog helemaal niet dénken aan uitmaken. dat is echt de laatste optie.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
10 juni 2009 - 22:2510 juni 2009 - 22:44MichelleBaby schreef:
ja sorry hoor ik heb slechte herinneringen aan de liefde overgehouden en het is nog niet zolang aan dus ik vermijd liever probleme miss moeilijk te bergijpen;)
uitmake? wat voor relatie heb je dan? --'11 juni 2009 - 7:00xLoveIsDeadx schreef:
zo snel geef je hem toch niet op? ôoFighting for peace is like fucking for virginity ©CT