Juist, Bill Kaulitz.
Het is serieus niet meer normaal!
Ik ben dus druk bezig met mijn geschiedenis PO [Praktische Opdracht/soort werkstuk].
Het gaat over de Egyptische Goden en ik ben nu bezig over de scheppingsgoden, dus hoe de wereld is ontstaan enzo [naar hun idee dan].
Maarja, uiteindelijk kom je op Wiki terecht en die linkt je steeds door met nieuwe woorden.
Ik kom uiteindelijk uit op Androgynie terecht, want een God was dat. Dat betekend mannelijk/vrouwelijk. Je kan je zo voelen, uit vrije wil zijn [God zou ook mannelijk/vrouwelijk zijn], of je zo uiten.
Ik scroll zo naar beneden, zie ik dit staan:
Zich androgyn uiten: een persoon die uiterlijke kenmerken vertoont van het andere geslacht, zonder daarbij volledig door het leven te gaan als iemand van het andere geslacht (zie hiervoor transgender). Dit kan geuit worden door middel van zijn/haar kleding, make-up en/of gedrag. Soms komt het voor dat iemand een androgyn uiterlijk heeft, alleen als reactie op het heersende modebeeld of als rebelse houding. Ook veel muzikanten bedienen zich, in meer of mindere mate, van een androgyn uiterlijk. Bijvoorbeeld: Bill Kaulitz van Tokio Hotel, David Bowie, Brian Molko van Placebo, etc.
Sorry hoor, ik kan nergens meer op klikken of intypen, of die dude komt in beeld x'D
Zelfs op Google als ik 'kapsel' intyp ofso..
Hebben btw jullie daar ook last van? [Nou ja 'last'].
×Bury all your secrets in my skin×