• Ik kan tot nu toe alleen een sjaal breien, maar ik wil daar ook graag een muts erbij breien.
    Maar ik weet niet hoe dat moet.
    Heb het opgezocht maar snap er niets van :S

    dus heeft iemand van jullie weleens een muts gebreid die me dat kan uitleggen?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    kan je oma breien :X

    Neuhwj sorry. Maar wel super vet. Als je dat doet. Moet je wel oortjes eraan breien ofzo. Of moet je een bes ofzo breien das ook super stoer, en ontzettend orgineel :')! Nouja anyway als je het snapt, heel veel succes met breien!:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet niet, maar je moet er van die bolletjes aandoen! =D
    Maar weet je moeder het niet?


    Als je maar een ananas hebt..

    xRingFrei schreef:
    kan je oma breien :X

    een oma dood
    andere gaat zo hard achteruit dat ze het niet meer kan en woont te ver weg...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    VoodooDoll schreef:
    Ik weet niet, maar je moet er van die bolletjes aandoen! =D
    Maar weet je moeder het niet?

    is niet thuis ga ik vanaaf vragen maar ik dacht miss weten jullie het xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb dat vroeger nog gedaan met hulp van mijn oma. Zo'n setje [Muts/Sjaal] Maar vraag me niet meer hoe dat moet :X


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb geen idee.....

    ik kan alleens sjaals breien........

    Staat er echt niks op internet??

    Dan weet ik het ook nie:S


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    moet je bij zo'n hobbywinkel vragen als ze een boekje hebben waar zoiets instaat.
    als je het geld ervoor over hebt iig :')


    -