Nou zomige negren je gwn maar dan schreeuw ik "HEEE DONT NEGEER MEE !!" ena als ze me dan nog negeren schreeuw ik 'HOMO!' en somige kijken je geschokt aan x"D en somige mensjes schreeuwen wat trug ik had er vandaag 1 en die begon ook hsyterisch MOEEE te schreeuwen x"D
Die is al oud maar ge moet zo tegen iemand zeggen die fietst en ga sta daar ergens gewoon, kijken naar die hun banden (wel opvallend) en dan zeggen "u wielen draaien" en sommige kijken of stoppen dan nog ook
Doe dat niet op een bus vol negers dude, niet doen echt niet. 8D Ik riep zo eenkeer op een bus vol negers samen met een vriendin toen er zo iemand vroeg aan een neger: En wie is dat? -wijst naar iemand- en wij heeel luid: Uumamamaaa! En toen zijn we de bus uitgelopen
ik bijn meestal nog niet wakker 'sochtens.
ik ben zelfs een keer bijna mijn school voorbij gereden. maar toen reed iemand me bijna aan en toen was ik wakker
♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
SleepingSun schreef:
ik bijn meestal nog niet wakker 'sochtens.
ik ben zelfs een keer bijna mijn school voorbij gereden. maar toen reed iemand me bijna aan en toen was ik wakker
Nou zomige negren je gwn maar dan schreeuw ik "HEEE DONT NEGEER MEE !!" ena als ze me dan nog negeren schreeuw ik 'HOMO!' en somige kijken je geschokt aan x"D
Dat vind ik eerder een heel zielige vorm van aandachttrekkerij. Stoned gedrag vertonen op straat is mijn dagelijkse bezigheid, maar als je gaat lopen schelden naar mensen die niet reageren op je 'MAMAA' vind ik je echt laag dude :')
Screwed schreef:
(...) Dat vind ik eerder een heel zielige vorm van aandachttrekkerij. Stoned gedrag vertonen op straat is mijn dagelijkse bezigheid, maar als je gaat lopen schelden naar mensen die niet reageren op je 'MAMAA' vind ik je echt laag dude :')
Ik zou het spelletje gezellig meespelen, daar niet van. Maar je hebt ook mensen die niet zo'n zin hebben om nageroepen en uitgelachen te worden door een stel irritante pubers.