• Hée,

ik open dit topic voor 'Geea05' omdat zij hier nieuw is. Ze weet niet zo goed hoe dit allemaal werkt.

Nou is haar vraag: Klopt het dat Mike zoveel op Bill lijkt door dat hij zich heeft laten opereren?

En nou een vraagje van mezelf: Hebben jullie live filmpjes van zijn band White Night? n.n Ik kan het nergens vinden.

Scream for mercy!

NOG STEEDS GELOOF IK HET NIET =\
    -pruillip-

Echte Mädchen heulen nicht. [TC]

Er was wel een dude die dat deed, maar dat was volgens mij een andere hoor :Y) Want die was ouder en woonde niet in Rusland.

Your make-up is terrible

TeddyMurder schreef:
    Er was wel een dude die dat deed, maar dat was volgens mij een andere hoor :Y) Want die was ouder en woonde niet in Rusland.

TIMO BARTH

Ja, volgens mij deed hij dat wel, maar hij heeft nu gekozen voor de 'Tom- look' x'D

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Devotion schreef:
    Ja, volgens mij deed hij dat wel, maar hij heeft nu gekozen voor de 'Tom- look' x'D
    Dat is gewoon ziek

jaa klopt. hy moet alleen ff zyn wenkbrauwen dik maken. :3

damn. :$

Devotion schreef:

nohh, volgens de 'nieuwste' foto's op zn myspace, is Mike wieder Billch =3
    In tegenstelling tot Vadik -die Tomwannaba- , want die heeft nu vlechtjes -_-

hij heeft een operatie ondergaan maar daar zijn geen video´s over op youtube volgens mij :O

nee, lykt me logisch dat je niet gaat filmen by een operatie. :] maar er zyn wel filmpjes over van voor en na.

Mike Muller is een meisje. En neen,ze heeft haar niet laten opereren. Ik heb op mijn pc thuis foto's staan van haar waar dat ze niet opgemaakt is,en je ziet werkelijk dat het een meisje is. En hoe ik kom aan die foto's. Het zijn prive foto's van haar. Een 'vriendin' van mij heeft haar msn. En ze hebben webcam gedaan. En toen had ze ook foto's doorgestuurd hoe ze eruit zag zonder dat ze opgemaakt was als 'Bill'.

waarom heet 'ze' dan mike?

Lyss schreef:
    waarom heet 'ze' dan mike?

Vraag het haar zelf ^^,misschien een afkorting van haar echte naam ofso. Ik heb thuis het bewijs dat ze een meisje is.

mikeline? klinkt niet echt logisch. ik geloof toch dat het een jongen is punt. :]

Lyss schreef:
    mikeline? klinkt niet echt logisch. ik geloof toch dat het een jongen is punt. :]

Ja dan geloof je het maar ^^ ik geloofde het eerst ook,tot ik de persoonlijke foto's zag. En weetje,ik ga hier ook niet over liegen dat ik het persoonlijke bewijs heb,zo dom ben ik nu ook weer niet ^^ Maarja,geloof wat je wilt.

het boeit me eigenlyk helemaal niks haha.