Ik moet deze wedstrijd op mijn blog voort zetten! Link:http://www.quizlet.nl/log.php?id=5373
You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.
Jeej, Maar wat bedoel je met galerij? Gewoon eens ssort collage maken ofzo?
-
Selfdestruct schreef: Jeej, Maar wat bedoel je met galerij? Gewoon eens ssort collage maken ofzo?
BananaSplitx schreef: (...) Ja ik wist even geen naam er voor maar gewoon al je gegevends er in zetten Naam,Leeftijd enz.. Snap je?
Selfdestruct schreef: (...) Jaa, ik snap het nu^^ Wanneer moet hij ingeleverd zijn?
Ik heb het gewoon in een blog gezet
Don't walk away and leave without a reason.
Ik ga meteen beginnen in paint^^
Mag ik ook een foto helemaal bewerken enzo?
Don't let 'em say you ain't beautiful.
BrokenDreams schreef: Mag ik ook een foto helemaal bewerken enzo?
BananaSplitx schreef: (...) Nee sorry Geen Foto's bewerken want dat is heel mischien voor een opdracht! SorrySorrySorry
BrokenDreams schreef: (...) Ahja, nee. Is oké, kwas al stiekem bezig. Maarja, boeiend. Kzet het wel in een tesktje of hoe wil je het?
Ohmygoddisch. Ik heb de eerste opdracht niet eens meegekregen x_x Dus heb ik geen bericht gehad ofzo?
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
PARAPLAN schreef: Ohmygoddisch. Ik heb de eerste opdracht niet eens meegekregen x_x Dus heb ik geen bericht gehad ofzo?
A. ikmisje.
Sunflower schreef: (...) OMG. ik ook niet.
PARAPLAN schreef: (...) Dat is poeplullig
Kijk is hoe origineel dit wel niet is. Heb lekker een story over mijn interesses en smaak geschreven. Raad eens hoe hij noemt? I wanna be your new BFF
We'll never be as young as we are tonight