• Ik heb dus echt dringend hulp nodig. Tegen morgen moet ik mijn mondeling exaam van engels afhebben. Maar ik ben er nog niet aan begonnen. Ik moet een film bespreken,en ik heb al een tijdje na gedacht welke film ik zou nemen,maar ik heb dus echt geen enkel idee. En doordat ik dus niet graag spreekbeurten doe wil ik graag een niet te moeilijke film. Ik had eerst zelf gedacht aan Raise your voice,maar toen ik er aan bezig was bleek hij moeilijker te zijn dan ik had gedacht. Dus nu is mijn vraag: of iemand een leuke,en niet al te moeilijke film weet waarover ik het kan doen? Want het is echt wel dringend,en ik zelf heb geen enkel idee.
    Ik heb besloten en het word 'Final Destination 3', maar toch bedankt aan de mensen die toch ook nog een voorstel hebben gezegd!

    Mean Girls?

    ik weet niet wat voor films je moet hebben..:x

    Hmm, bambi (baby)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Whipple schreef:
    Mean Girls?

    ik weet niet wat voor films je moet hebben..:x

    Het maakt eigenlijk niet uit wat voor film het is. Maar mean girls is weer zo een film met zoveel hoofdrolspelers ö want ik moet dus elke hoofdrolspeler tot in de puntjes beschrijven. En in die film zijn er juist zoveel ö

    Dalijk geef ik je films die je geeneens hebt gezien x_x
    Journey to the Center of Earth, Eragon, Twilight, Final Destination, Cloverfield, Hancock, Spiderman, X-Men, The Fantastic Four. Narnia 2, Iron-Man, Creep, Alien, I am Legend, I Robot, The Day After Tomorrow, HellBoy 1 & 2, Transformers, Ghost-Rider, Jumper, Dude Where's My Car?, Premination, National Treassure 2, The Lion King 1,2 & 3, The Mummy, Harry Potter, 17 Again, National Treasure, Wolverine.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Dalijk geef ik je films die je geeneens hebt gezien x_x
    Journey to the Center of Earth, Eragon, Twilight, Final Destination, Cloverfield, Hancock, Spiderman, X-Men, The Fantastic Four. Narnia 2, Iron-Man, Creep, Alien, I am Legend, I Robot, The Day After Tomorrow, HellBoy 1 & 2, Transformers, Ghost-Rider, Jumper, Dude Where's My Car?, Premination, National Treassure 2, The Lion King 1,2 & 3, The Mummy, Harry Potter, 17 Again, National Treasure, Wolverine.

    Omg,de helft ken ik nog niet >< en ik heb al is een spreekbeurt over de film harry potter gedaan in het eerste tremester xD maar misschien kan ik die wel over final destination doen ö Daar valt toch niet veel over te vertellen ><

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Omg,de helft ken ik nog niet >< en ik heb al is een spreekbeurt over de film harry potter gedaan in het eerste tremester xD maar misschien kan ik die wel over final destination doen ö Daar valt toch niet veel over te vertellen ><
    Final Destination is een goeie ja, daar valt niet veel over te zeggen x']


    I live for the applause, you will die for it.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Het maakt eigenlijk niet uit wat voor film het is. Maar mean girls is weer zo een film met zoveel hoofdrolspelers ö want ik moet dus elke hoofdrolspeler tot in de puntjes beschrijven. En in die film zijn er juist zoveel ö

    ja das waar.... doe It's a Boy Girl thing, The Notebook, Titanic, Sisterhood of the travelingpants

    meer weet ik erniet...

    Carnage schreef:
    (...)Final Destination is een goeie ja, daar valt niet veel over te zeggen x']

    Ja inderdaad,en het is ook niet zo een moeilijke om te vertellen.

    Chronicles of Narnia, Twilight, ... ^^


    Let the Night embrace you