Ja ik haat mijn vader en zus nu. En ja jullie gaan waarschijnlijk denken dat ik me aanstel en dat ik hun niet echt haat maar nu voelt het dus echt zo.
Nu zou je wel denken waarom, nou omdat:
-mijn vader dus letterlijk alleen maar aan school denkt. Net ook weer ik zit in 3 havo en mijn vader wil dat ik nu al weet wat ik later wil worden(ik weet het ongeveer maar niet precies). Ik weet wel dat ik naar de universiteit wil, dus ik moet of hbo gaan doen of vwo.mijn vader wilt dus dat ik het nu al precies weet. Op school gaat het ook niet zo heel geweldig. Ik ben dit jaar van vwo naar havo gegaan en nu sta ik net op overgaan(door mijn dissectie iets waar ik dus niks aan kan doen). En serieus elk (bijna) elk gesprek gaat over school en daar word ik gek van. Hij denk nooit aan mij maar alleen aan school en mijn kamer.
-Over mijn kamer gaan de rest van onze gesprekken. Ik ben nogal slordig en mijn kamer is dus een troep. Dat vind ik niet erg in tegen deel. Maar van mijn vader moet mijn kamer even schoon als een museum zijn.
-Mijn vader respecteert mijn mening ook niet. Om een of andere reden heeft mijn vader iets tegen Marokkanen, als een Marokkaan iets doet moet hij/zij maar terug naar Marokko, ook al is hij/zij hier geboren. Daar hadden wij een discussie over en toen respecteerde hij mijn mening niet. Hij zei dat het niet klopt wat ik zeg en dat ik ook discrimineert. Voor zo ver ik weet doe ik dat niet.
-Mijn vader zeg ook dat ik heel erg in mij terug getrokken ben sinds de dood van mijn moeder(nu bijna 3 jaar gelden). En dat ik het niet goed verwerk, omdat ik er niet over praat. Ik verwerk het op mijn manier en dat is niet om te praten dat is gewoon mijn manier. Maar dat is niet goed volgens hem, daarom moest ik ook naar een haptonoom(soort psycholoog) en later naar een echte psycholoog(geheel tegen mijn zin) daar heb ik een soort test gehad en ik heb er niks meer over gehoord. Het blijkt dus dat mijn vader het stop heeft gezet dat proces. DAT MOEST IK VIA EEN TELEFOON GESPREK MET MIJNOMA HOREN. Hij zei dat tegen haar en ik ving dat toevallig op.
-Ik had laats wat dingen verteld aan mijn vader over quizlet waar ik het niet zo mee eens was. En toen kwam hij er mee aan: dan moet je maar met die onzin stoppen’. Ik bedoel hallo hij weet niet eens wat het is en wat het voor mij betekent en dan komt hij met zo iets aan. Hij weet echt niks over mij!!
-O ja en noch het leuke detail dat hij mijn zus voortrek. Zij is geweldig en ik kan niets goed doen. Ze haalt goede punten en als ik iets slechts over haar zeg dan ‘zou het wel meevallen’. Ze zei een keer dat ik me kleden als een hoer, toen ik dat tegen mijn vader zei zei hij dat dat wel mee zal vallen. Nou niet dus!!
En waarom ik mijn zus haat:
- ze gedraagt zich als een moeder. Sinds de dood van mijn moeder doet zij alsof ze mijn moeder is.:
moet je je kamer niet opruimen.
Heb je geen huiswerk.
Ga zo maar door
-ze heeft kennelijk iets tegen mijn muziek smaak(Nightwish, Evanescence dat soort) en dat krijg ik dus altijd te horen. ‘zet je die schreeuw herrie weer op, dat is toch geen muziek’
-ze heeft wat tegen mijn kleding stel.’je kleed je als een hoer’ dat heeft ze letterlijk gezecht.
.
Ze heeft kennerlijk wat tegen hoe ik ben.
Ze zien niet dat dit alles me echt pijn doet.
Dit is dus de reden dat ik ze haar en dat ik vaak dood wil.
dit gebeurde ook al voor de dood van mijn moeder alleen was zij er toen nog zodat het minder leek.
en praten heeft ook geen zin want ik heb al tientalle keren het gezecht.
Bedankt voor het lezen van mijn lul verhaal, het moest er gewoon ff uit.
♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥