Was er nog iemand zaterdag 6 juni @ Puntpop 2009 in Ommen? ^^
Het was echt zooooo vet!
Wij waren er tegen kwart over acht en toen speelde net Left, was wel leuk enzo maar daar kwamen we niet voor! (a)
Na Left kwam One Bullet Left (kennen waarschijnlijk niet veel maar het was een paar jaar geleden de jongste metalband van Nederland, waren vaak op Villa Live en een keer bij De Wereld Draait Door) en dat was voor mij de 11e keer dat ik One Bullet Left zag (en dat word nog zo veel vaker x’D) en zowat iedereen was hartstikke dronken x’D
Zo’n reus ging stagediven alleen niemand ving hem op en onder het podium zaten ze te zuipen en te smoken :’)
Na One Bullet Left duurde het nog een tijdje voordat de volgende band kwam dus toen gingen we op de skatebaan hangen en toen kwam Yorick (de drummer van One Bullet Left) erbij en die was echt al zooo wasted x’D
Wat later toen het volgende band Spawn (één of andere skarockband maar het was meer jazz/rock) waren we allemaal al vet aangeschoten/dronken en stoned en toen gingen we met ze alle bij dat bandje in het publiek dansen en iedereen keek ons aan van wtf :’)
Na dat bandje kwam Yorick in een enorme knuffelbui en gingen we met z’n allen weer op de skatebaan liggen en toen zagen we steeds groene lampjes in de lucht en toen werden we ontvoerd door aliens! *woeeeshhh*
Lalala ik was echt freaking wasted maar dit was echt wel de allerleukste keer One Bullet Left!
Kent hier iemand nog meer One Bullet Left?
dream, dare, fly!