• Was er nog iemand zaterdag 6 juni @ Puntpop 2009 in Ommen? ^^

    Het was echt zooooo vet!
    Wij waren er tegen kwart over acht en toen speelde net Left, was wel leuk enzo maar daar kwamen we niet voor! (a)
    Na Left kwam One Bullet Left (kennen waarschijnlijk niet veel maar het was een paar jaar geleden de jongste metalband van Nederland, waren vaak op Villa Live en een keer bij De Wereld Draait Door) en dat was voor mij de 11e keer dat ik One Bullet Left zag (en dat word nog zo veel vaker x’D) en zowat iedereen was hartstikke dronken x’D
    Zo’n reus ging stagediven alleen niemand ving hem op en onder het podium zaten ze te zuipen en te smoken :’)
    Na One Bullet Left duurde het nog een tijdje voordat de volgende band kwam dus toen gingen we op de skatebaan hangen en toen kwam Yorick (de drummer van One Bullet Left) erbij en die was echt al zooo wasted x’D
    Wat later toen het volgende band Spawn (één of andere skarockband maar het was meer jazz/rock) waren we allemaal al vet aangeschoten/dronken en stoned en toen gingen we met ze alle bij dat bandje in het publiek dansen en iedereen keek ons aan van wtf :’)
    Na dat bandje kwam Yorick in een enorme knuffelbui en gingen we met z’n allen weer op de skatebaan liggen en toen zagen we steeds groene lampjes in de lucht en toen werden we ontvoerd door aliens! *woeeeshhh*

    Lalala ik was echt freaking wasted maar dit was echt wel de allerleukste keer One Bullet Left!
    Kent hier iemand nog meer One Bullet Left? =D


    dream, dare, fly!

    HAHAH xD
    Drooog. :'D
    Ja, ik heb wel van ze gehoord, zijn ze goed live?


    blame the bully.

    HAHAHAHAHA X'D
    -dies-
    Geniaal kind.
    Wel van gehoord. nog nooit gezien


    The economy is suffering, let it DIE!

    Willom schreef:
    HAHAH xD
    Drooog. :'D
    Ja, ik heb wel van ze gehoord, zijn ze goed live?


    ze zijn wel goewd live heuwr ^^
    niet zo goed als die echte bekende bands maar voor hun doen is het goewd :Y)
    in die 3 jaar dat ik naar ze ga zijn ze echt elk optreden vooruit gegaan en het is gewoon helemaal grappig als je ze kent x'D


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    ze zijn wel goewd live heuwr ^^
    niet zo goed als die echte bekende bands maar voor hun doen is het goewd :Y)
    in die 3 jaar dat ik naar ze ga zijn ze echt elk optreden vooruit gegaan en het is gewoon helemaal grappig als je ze kent x'D

    Oke, awesome. ;D


    blame the bully.

    omg mn vriendinnnen hebben de msnen van die gassies gevraagt :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Godver! Jij hebt met One Bullet Left gechilld! Fucking vet! Een kennis van mij kent hun en gaf een festival met hun erbij maar kon er niet heen om een personlijke reden. Was wel jammer, maar tof dat je het zo leuk hebt gehad :'D


    bla bla bla

    xDONUT schreef:
    omg mn vriendinnnen hebben de msnen van die gassies gevraagt :')


    ik heb ze al 2 of 3 jaar op msn :')


    dream, dare, fly!

    RwaydaROCK schreef:
    Godver! Jij hebt met One Bullet Left gechilld! Fucking vet! Een kennis van mij kent hun en gaf een festival met hun erbij maar kon er niet heen om een personlijke reden. Was wel jammer, maar tof dat je het zo leuk hebt gehad :'D


    gehehe ik heb wel een paar keer vaker met ze gechillt alleen dit was tog wel de leukste keer x'D
    het zijn ook meer vrienden nu dan dat ik ze echt zie als die van OBL
    de ouders van de zanger en de drummer (hun managers) zijn ook vet chill! (:


    dream, dare, fly!

    nog meer die ze kennen of die ook op puntpop in ommen waren? (A)


    dream, dare, fly!

    nee nog nooit van gehoord :X

    neuh, ook nog nooit van gehoord :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ken ze ik ken ze ik ken ze. toen ikz e voor eerst zag gine ik en vriendinne nog dage nakwijle ops chool. ik heb hun handtekening x') en msn>< maar alleen die van dennis doet het =( ik moet die van rik hebbe >< Maar hun zijn zo vet mega Chilllll =D

    MichelleBaby schreef:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ken ze ik ken ze ik ken ze. toen ikz e voor eerst zag gine ik en vriendinne nog dage nakwijle ops chool. ik heb hun handtekening x') en msn>< maar alleen die van dennis doet het =( ik moet die van rik hebbe >< Maar hun zijn zo vet mega Chilllll =D


    hahaha wanneer heb jij ze ontmoet? ^^


    dream, dare, fly!

    kijk die gek bedoel ik nu :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    xDONUT schreef:
    kijk die gek bedoel ik nu :')


    gehehe owkeej x'D


    dream, dare, fly!