• Ik wil in mijn linker oor nog drie gaatjes erbij, dan heb ik er rechts drie en links zes. Ik vind wat ik nu heb een beetje saai worden, dus ik wil wat anders. Iedereen zegt dat het pijn doet dus ik weet het nog niet zeker n_n.
    Btw, in de herfst laat ik een navelpiercing zetten, jeeeh!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Als je het echt wil: Doen!


    Never run out of reasons to smile...

    Hmmm, als jij het wil zou ik het doen. Maar persoonlijk vind ik dat niet zo mooi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als jij het echt wilt, dan zou ik het gewoon doen. Het zal heus wel (een beetje) pijn doen, maar dat is alleen maar tijdens het erin schieten en dat is zo voorbij toch? :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Als jij het echt wilt, dan zou ik het gewoon doen. Het zal heus wel (een beetje) pijn doen, maar dat is alleen maar tijdens het erin schieten en dat is zo voorbij toch? :Y)
    Ik schrok van het schieten alleen de pijn begon erna ik dacht dat m'n oor eraf zou vallen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doet geen pijn. Dit zullen vast heel wat mensen vreemd vinden, maar 2 van de 4 gaatjes die ik heb laten schieten heeft mijn moeder zelf gedaan, met de nodige desinfecterende spullen.
    Ik had dus in mijn rechteroor 3 gaatjes en in het andere 1.


    No growth of the heart is ever a waste

    6 is veel, maar als jij het wilt: waarom niet? (:


    -

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik schrok van het schieten alleen de pijn begon erna ik dacht dat m'n oor eraf zou vallen.

    Hmmm. Ik had bij gewone gaatjes in mijn oorlel alleen tijdens het erin schieten even pijn en nader tijd gloeide en klopte het wat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Hmmm. Ik had bij gewone gaatjes in mijn oorlel alleen tijdens het erin schieten even pijn en nader tijd gloeide en klopte het wat.

    Ja dat ook maar ik hebzo'n piercing door mijn kraakbeen. Één ging ontseken dus die heb ik eruit gehaald dicht laten groeien en nu heb ik een nieuwe laten schieten. Deed pijn ik dacht echt waarom doe ik het ookal weer. Maar gewone oorbellen doen minder pijn ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm - als jij het mooi vindt moet je het doen, het lijkt mij niet pijnlijk, een vriendin van mij heeft 7 gaatjes in der ene en 4 in der andere oor. Is niet pijnlijk zei ze.
    Ik persoonlijk vind het niet zo mooi.


    -

    En ik zelf had me voorgenomen er zelfs geen tweede te laten schieten,omdat het een veel te pijnig gevoel had. Maarja,lijkt me wel leuk ^^ dus doe het gewoon als je het zo graag wilt (: