• Beiss mich en Jeden Tag vind ik geweldig, maar Wenn ich ein Junge wär en SOS ook. ^^
    Ik had btw nog een vraagje, weet iemand waar je kaartjes kunt bestellen voor concerten van FW in Duitsland?


    -

    Wenn ich ein junge wär! ^^
    En nee, sorry.


    Let the Night embrace you

    Oké, geeft niets. ^^


    -

    Het enige liedje wat ik echt van hun ken is Wenn ich ein Junge wär, daar kun je dus ook uit op maken dat ik niet echt fan van ze ben. ^^

    Mischien moet je eens gewoon 'FW tickets' intikken op google ofzo, mischien krijg je dan wel kaartverkoop adressen. Ik heb echt geen flauw idee voor de rest sorry =(


    ~

    NouszKITTEN schreef:
    Het enige liedje wat ik echt van hun ken is Wenn ich ein Junge wär, daar kun je dus ook uit op maken dat ik niet echt fan van ze ben. ^^

    Mischien moet je eens gewoon 'FW tickets' intikken op google ofzo, mischien krijg je dan wel kaartverkoop adressen. Ik heb echt geen flauw idee voor de rest sorry =(


    Bedankt voor de tip, maar daar kan ik het ook niet vinden. =)


    -

    Mein herz ist gift für dich, Ich schick mir die Welt & SternRadio. Uhm geen idee. FW tickets DE intypen in google. Komt vast wel wat bruikbaars uit.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oja en die clip die erbij hoort, die van 'Mein herz ist gift für dich'. Die is te achterlijk voor woorden en belachelijk stom. Lang leven Uwe Fahrenkrog Petersen die het leuk vind bandjes commercieel te maken voordat ze al doorgebroken zijn. Dat hij maar weer mooi samen met NENA op zijn synthesizer gaat rammen ofzo -.-


    Wie du mir, so ich dir.

    Beiss mich. Op dit moment toch.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oja en Kerstin is de coolste. Daar kan niemand tegen op! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Weetje, jullie zijn best wel retarded.
    Toen Kirsten me máánden geleden over die band vertelde, was ik helemaal fan. Ik had de CD al besteld voordat hij uit was, net zoals Kirsten.
    Toen ze een topic over Fräulein Wunder openende, reageerde ongeveer niemand, want het was weer zo'n wannabe doorsnee band.
    Nu is iedereen fan.
    Mijn favo liedjes is trouwens Ich Schenk Mir Die Welt.

    -tikt jol op de vingers.- Even dimmen ja jongedame! (N)


    Wie du mir, so ich dir.

    Prodigy schreef:
    Weetje, jullie zijn best wel retarded.
    Toen Kirsten me máánden geleden over die band vertelde, was ik helemaal fan. Ik had de CD al besteld voordat hij uit was, net zoals Kirsten.
    Toen ze een topic over Fräulein Wunder openende, reageerde ongeveer niemand, want het was weer zo'n wannabe doorsnee band.
    Nu is iedereen fan.
    Lekker hypocriet is dat.
    Mijn favo liedjes is trouwens Ich Schenk Mir Die Welt.

    Hmm daar geef ik je toch ongelijk in. Je ziet sowieso niet alle topics die er gemaakt worden. Ik kijk toch niet altijd welke topics er die dag zijn aangemaakt tenminste. Voor zover ik weet luister ik er al sinds december naar en mijn tweelingzus al langer. Geen idee wanneer zij het topic heeft geopend, maar doet dat er eigenlijk toe? Als ze die nu pas ontdekken dan doen ze dat toch gewoon?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wenn ich ein Junge wär dat is mijn favo nummer

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Hmm daar geef ik je toch ongelijk in. Je ziet sowieso niet alle topics die er gemaakt worden. Ik kijk toch niet altijd welke topics er die dag zijn aangemaakt tenminste. Voor zover ik weet luister ik er al sinds december naar en mijn tweelingzus al langer. Geen idee wanneer zij het topic heeft geopend, maar doet dat er eigenlijk toe? Als ze die nu pas ontdekken dan doen ze dat toch gewoon?

    Nee, dat is natuurlijk wel zo.
    Maar je hebt altijd mensen die gaan doen alsof ze dé ontdekking van hun leven hebben gedaan en dan heel de tijd gaan opscheppen met 'dit en dat'. En daar heb ik dus een grondige hekel aan.
    Ik ben vast ook wel zo, maar zo denk ik er nu eenmaal over. ^^

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nee, dat is natuurlijk wel zo.
    Maar je hebt altijd mensen die gaan doen alsof ze dé ontdekking van hun leven hebben gedaan en dan heel de tijd gaan opscheppen met 'dit en dat'. En daar heb ik dus een grondige hekel aan.
    Ik ben vast ook wel zo, maar zo denk ik er nu eenmaal over. ^^

    Ja dat snap ik wel, dat vind ik soms ook nogal irritant. Maar hier zie ik eigenlijk zo niets in, dus 'k vond jouw 'klacht' uit het niets komen x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik wel, dat vind ik soms ook nogal irritant. Maar hier zie ik eigenlijk zo niets in, dus 'k vond jouw 'klacht' uit het niets komen x'D.

    Haha naja, dit topic is niet erg ofzo, ik wilde het gewoon even melden. :')
    En dat kwam dus heel aanvallend over, maar is gewoon een mededeling. :'D