• De Titel zegt het al he


    Wat moet er volgends jou op Quizlet komen?


    Ik vind dat er Vertouwens persoonen
    er op moeten komen ik spreek nu uit ervaaring.
    iemand waar je naar toe kan als het Bijvoorbeeld Thuis niet zo lekker loopt
    je kan ook naar vrienden hier gaan tuurlijk
    maar voor mensen die hier niet zoveel vriendne hebben ofzo.


    X. Serena


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Elke zaterdag een film hier :Y)
    Joke, ik heb geen idee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vertrouwenspersonen waren er eens, maar ik heb geen idee wat er nu mee gebeurd is.


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Vertrouwenspersonen waren er eens, maar ik heb geen idee wat er nu mee gebeurd is.


    idd


    en geen idee vind het wel goed zo.


    We can only learn to love by loving.

    Meadow schreef:
    Vertrouwenspersonen waren er eens, maar ik heb geen idee wat er nu mee gebeurd is.




    Anders wil ik het wel worden
    ik kan heel goed luisteren en tips en alles geven vinden mijn Ouders:'3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Charissa:X


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vertrouwens personen zijn hier geweest op het account: Hulpersonen dacht ik. Maar die zijn na een tijdje nooit meer online gekomen. Wij hadden graag een hulp persoon die hielp met problemen gehad maar dat kan niet aangezien je daar voor opgeleid moet worden en richten zed schade aan is quizlets verantwoordelijk.
    Ik weet eigenlijk niks, je hebt hier leuke users, we hebben een radio. En een crew met geweldige mensen die jullie en ook mij helpen het hier leuk te houden. ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Leven
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Een grote ruzie en een paar bans, want dan leeft het weer eens.


    blame the bully.

    hulppersoon is er ook heb ik gezien. ook vanwege de reden dat de andere nooit meer on komen :O

    Willom schreef:
    Een grote ruzie en een paar bans, want dan leeft het weer eens.

    Ik zou zeggen geef het voorbeeld.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    naast een fotoboek ook een filmboek =D Met filmpjes dus XD ..
    Muziek op je profiel is oowk fetcoewl =]

    OmgItsMimi schreef:
    naast een fotoboek ook een filmboek =D Met filmpjes dus XD ..
    Muziek op je profiel is oowk fetcoewl =]

    Daar word Quizzel heel langzaam van en het is geen profielen site. Daarvoor hebben we hyves. :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    niets. het is goed zo.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Vertrouwens personen is wel heel wat he. Quizlet is gratis en heeft dus geen betaalde banen beschikbaar. (nerd)
    Maar ik denk dat je een groot deel van Quizlet wel kunt vertrouwen hoor (: En anders kun je altijd bij mij komen :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Decoy schreef:
    Vertrouwens personen zijn hier geweest op het account: Hulpersonen dacht ik. Maar die zijn na een tijdje nooit meer online gekomen. Wij hadden graag een hulp persoon die hielp met problemen gehad maar dat kan niet aangezien je daar voor opgeleid moet worden en richten zed schade aan is quizlets verantwoordelijk.
    Ik weet eigenlijk niks, je hebt hier leuke users, we hebben een radio. En een crew met geweldige mensen die jullie en ook mij helpen het hier leuk te houden. ;)

    Is er geen nieuw account van 'hulppersonen'? Hun vroegere nickname was Passionate geloof ik.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right