• hey allemaal! ik wil graag een serie maken over draken..maar ik heb natuurlijk wel rollen nodig!

    dit wil ik weten:

    personage
    naam:
    geslacht:
    leeftijd:
    relatie:
    foto:
    tekstje:

    draak
    naam:
    geslacht:
    leeftijd:
    foto/plaatje:
    tekstje:



    danku!

    (K)

    en ook nog een vraagjes

    Met of Zonder tokio hotel..
    orgineel?

    ik wil ong 3 tot 6 rollen, misschien nog wel meer!


    dagon riders..



    een planeet verweg van de aarden, waar draken geen sprookjes zijn maar echte levende wezens..Draken die getraint worden door de mens, draken, zonder die beesjes overleven de mensen het niet, ze worden gebruikt om hun planeet te beschermen tegen alles,,maar vooral tegen de 'slechte dragon riders' op een dag komt er oorlog tussen de goede en de slechten..een aantal meiden willen mee vechten in de oorlog maar hun vaders, die ridder zijn op de planeet vinden het niet Goed,,toch zijn ze eigenwijs en bemoeien zich ermee,,maar dan ineens verdwijnen de slechten dragon riders, waar zijn ze heen?..de meiden komen erachter dat ze de planeet aarde aangevallen zijn..de meiden vertellen het tegen hun vaders en de koning maar die geloven niet in die 'onzin'dan nemen de meiden het lot van de aarde in eigen handen en gaan ze met hun draken de aarden proberen te beschermen..maar ondertussen worden ze ook nog verliefd..hoe gaat dit aflopen?..wie overleeft het, en wie niet?..je leest het hier...



    extra weetjes:



    alleen rijken mensen, en het leger plus de koning hebben een draak..

    de slechte dragonriders vermoorden mensen, stelen draken en eten.

    ik wil wel ! maar wat houd draak personage in ?:$


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xCrackerx schreef:
    ik wil wel ! maar wat houd draak personage in ?:$



    de naam van je draak..leeftijd enz.. :P


    xx

    Ik heb er al een rol in (A)
    Sorry dat moest ik ff kwijt xD


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    slotje (A)?