Wow. Ik weet nog wel dat ik als kleuter gewoon de sloot in ben gelopen, dacht dat de stijger nog door ging ofzeu x'D
Ik ben in me kamer op me bek gegaan, want ik had iets geknoeit en ik ging het schoonmaken met washandje, waar nog make-up verwijderaar zooi op zat, en toen was het glad geworden, was ik vergeten, loop ik er overheen, ga ik op me bek.
Ohja, en deze, was niet MIJN schuld, maar die van me pa. Hij moest iets maken, en had een trappetje nodig, dus hij gebruikt die van me hoogslaper. hij is klaar, doet hem terug. Die nacht heeft Lotte lamp nodig, dus die klimt op der bed, om haar nachtlampje te pakken, alleen de lampending zelf dan hea. Heeft het ding eindelijk te pakken, wilt Lotte van der bed gaan, flikkert ze met trappetje en al naar beneden. Het kutste is, dat hij van hout is, en het trappetje viel, en toen viel ik op het trappetje. Ik kreupel opstaan, vette pijn. Doet het trappetje goed. Pak de lamp, bleek dat hij te klein was, gaat naar beneden waar pa nog tv zit te kijken. Gaat hij vragen, maakte jij dat geluid? En toen werd ik pissed off =]
The economy is suffering, let it DIE!