• Hallo ! =D

    Ja,ik heb dus net de nieuwste grudge film gezien,die sinds gisteren uit is op DVD. Ik heb hem net bekeken samen met mijn vriendinnen.En omg,er zaten echt momenten in dat ik van me stoel sprong,en mijn kamer uit liep! Het was zo facking eng! Alleen zag deze grudge er niet zo behoorlijk eng uit.Op het laatst als ze DENKEN dat de vloek weg is,wat niet zo is,Dan zie je dus echt een facking enge Grudge.Serieus,als jullie van horror houden,raad ik je The Grudge 3 aan! =D . Het is een nieuwe film,die sinds gister dus op DVD is. En ik weet bijna wel zeker,dat ze ook bezig gaan met een 'The Grudge 4'.Ik vond het dus echt een geslaagde enge film,en 't was gewoon geweldig! =D
    Ik wou dit ff mededelen met jullie(A).

    Hebben jullie ook wel eens een Grudge film gezien,? Vond je die ook eng? x3


    x



    EDIT; Ik heb een klein stukje Trailer voor julile! Eerst zie je stukjes van deel 1 en 2,en dan van deeel 3. http://www.youtube.com/watch?v=8olKBaVZd2o


    Sometimes it's best not to care.

    ik wil the Grudge al eens lang bekijken maar men vriendin is te schijterig .. en alleen is er niks aan..


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Deel 1 is leuk Deel 2 minder ik zou kijken of ik hem kan kopen khou erg veel van horror

    jaa. 1 en 2.
    kan ik me niet veel meer van herinneren.
    alleen dat die wijf dur nek omgedraait werd.
    maar ik wil 3 ook wel zien :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Grudge 1 & 2 was beetje komedie voor mij. Dat vond ik echt geen goede horrorfilms. Niet eens eng ofzo.
    Tja, ik verwacht niet veel van deel drie, maar ik zal kijken. :')


    ok

    Masterpiece schreef:
    Grudge 1 & 2 was beetje komedie voor mij. Dat vond ik echt geen goede horrorfilms. Niet eens eng ofzo.
    Tja, ik verwacht niet veel van deel drie, maar ik zal kijken. :')




    Hihi x'D Ja bij deel 3 was ook een stukje waar ik wel even moest lachen,want dat was gewoon even komisch hoe ze keek! x'D Maar deel 3 vind ik eigenlijk best wel schrikkerig,en dan zit je gwn in zo'n spanning van dat het eng is!


    Sometimes it's best not to care.

    Die ga ik dus zo hard zien ;D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hihi, Ja maar smaken verschillen dan ook hea,want sommige mensen vinden de film ook niks aan,of te nep enzo.Maar ik vond hem persoonlijk wel gaaf,eng en schrikkerig,en soms best goor! O.o


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ga niet eens deel 1 kijken >.<
    Laat staan deel 2 en 3 xD
    Ik kan niet tegen horrorfilms namelijk -__-"
    Ik heb alleen maar een foto van die grudge gezien en ik had gelijk de volgende nacht een nachtmerrie over de grudge xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Ik ga niet eens deel 1 kijken >.<
    Laat staan deel 2 en 3 xD
    Ik kan niet tegen horrorfilms namelijk -__-"
    Ik heb alleen maar een foto van die grudge gezien en ik had gelijk de volgende nacht een nachtmerrie over de grudge xD

    Omg x'D Ik had bij de eerste deel dat ik heel lang niet meer durfde te slapen O.o Maarjah,toen was ik ook jonger orr ! x'D


    Sometimes it's best not to care.

    die ga ik een keer zien maar wil eerst 1 en 2 zien.

    IK HOU VAN THE GRUDGE :E


    Imperfection Is Beautiful

    Sinds mijn horrormarathon een week geleden, kan ik niet meer slapen. Even geen horror's voor mij.


    You move me ......... Kurt

    Deel 1 & 2 heb ik al op dvd. Ik vond ze wel grappig. En als je ze samen met een schijterige vriendin kijkt kun je elkaar leuk opnaaien :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind hem doooodeng x] Maar toch kijk ik hem. Ik ga zeker kijken of ik die dvd kan bemachtigen.


    Your make-up is terrible

    SxJxTH schreef:
    IK HOU VAN THE GRUDGE :E



    Ik hou ook van The Grudge! =D


    Sometimes it's best not to care.