• Volgens mijn moeder meot ik zanglessen nemen om mijn stem te verbeteren maar ik weet niet of ik het moet doen..

    dus wat vind jij :
    doen/niet doen

    hier een video van mij zingend.

    Sweet Goodbyes


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het stiekem al heeul mooi. Maar met zangles wordt het vast nóg mooier. Wantwantdan leer je vanalles over stembeheersing enzo.

    Succes!

    x


    everything, in time

    [/gereageerd]
    Zanglessen zou inderdaad je stem verbeteren, want soms was je wel wat uit de toon, maar dat hoorde je bijna niet goed, daar moest je wel geconcentreerd voor luisteren.
    MAAR JOU STEM IS GOED. O.O


    You'll never dream alone. <3

    Dat liedje moet ik altijd zingen met muziek.
    En zeker doen jij!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je moet vooral doen waar je zelf zin in hebt =)
    niet wat je mama wilt!
    (maar ik zou het doen als ik jou was^^)


    For once I want to be the car crash.

    Nicol ik ben fan van jou (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wauw je zingt al heel mooi, maar je sluit je noten af en toe te snel af en soms zit je er net even naast^^
    maar als jij zanglessen neemt wordt je vast echt super goed! ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik zag dat je af en toe in ademnood kwam of niet?? haha heb ik ook wel eens ^^
    maar..
    ik zou het wel doen, je hebt zeker zangtalend

    op zangles, leren ze je niet alleen zingen, maar ook dat je niet zo happerd ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar dat je bijv. zinnen helemaal door kunt zingen zonder dat je er tussen door adem voor hoeft te halen..
    ook leren ze daar dat je kunt horen wanneer je vals zingt. dat je dan een andere toon hoogte aan kunt houden

    maar ik zou het doen als ik jou was!
    het is niet alleen leerzaam maar ook nog leuk :)

    x succes!

    Ik zeg doen! :Y) Je stem is prachtig, maar de dingetjes die hier en daar verbeterd kunnen worden zijn denk ik wel te helpen met zangles. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het is mooi, ik heb ook op 'zangles' gezeten, mijn leraar muziek vond het nodig maar ik ben ermee gekapt.. ^^ ik hou er toch van om te zingen zonder dat iemand me aankijkt, laat staan de hele school, vorig jaar heb ik gezongen op de muziekavond en toen begon ik te huilen--' maar dat komt ook omdat ik toen ruzie met iemand had, maar oke dat doe ik dus nooit meer/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @Renée
    ik stiekem ook.
    daarom zing ik het ook want voor de rest ken ik geen songteksten whaha

    en cool ik heb een fan =3


    We can only learn to love by loving.

    Goedzo van jou. _O_
    Echt wel, ik ben je grootste fan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als ik jou was, zou ik het wel doen.
    Dan kan je misschien van dat slisje afkomen en nog beter in de toon zingen.
    En misschien leer je íets beter te articuleren. :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    gereageert! ^^

    ik vind het echt goewd!
    als je zelf ook zangles wilt nemen zou ik het zeker doen, leer je ook veel over de technieken en ademhaling onder het zingen etc! (:


    dream, dare, fly!

    Ik vind dat jij een hele mooie stem hebt, en ik zou ook zeker zanglessen nemen. :')


    -

    Doen Doen! =3


    I live for the applause, you will die for it.