[/gereageerd]
Zanglessen zou inderdaad je stem verbeteren, want soms was je wel wat uit de toon, maar dat hoorde je bijna niet goed, daar moest je wel geconcentreerd voor luisteren.
MAAR JOU STEM IS GOED. O.O
wauw je zingt al heel mooi, maar je sluit je noten af en toe te snel af en soms zit je er net even naast^^
maar als jij zanglessen neemt wordt je vast echt super goed!
ik zag dat je af en toe in ademnood kwam of niet?? haha heb ik ook wel eens ^^
maar..
ik zou het wel doen, je hebt zeker zangtalend
op zangles, leren ze je niet alleen zingen, maar ook dat je niet zo happerd ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar dat je bijv. zinnen helemaal door kunt zingen zonder dat je er tussen door adem voor hoeft te halen..
ook leren ze daar dat je kunt horen wanneer je vals zingt. dat je dan een andere toon hoogte aan kunt houden
maar ik zou het doen als ik jou was!
het is niet alleen leerzaam maar ook nog leuk
Het is mooi, ik heb ook op 'zangles' gezeten, mijn leraar muziek vond het nodig maar ik ben ermee gekapt.. ^^ ik hou er toch van om te zingen zonder dat iemand me aankijkt, laat staan de hele school, vorig jaar heb ik gezongen op de muziekavond en toen begon ik te huilen--' maar dat komt ook omdat ik toen ruzie met iemand had, maar oke dat doe ik dus nooit meer/
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
Als ik jou was, zou ik het wel doen.
Dan kan je misschien van dat slisje afkomen en nog beter in de toon zingen.
En misschien leer je íets beter te articuleren.
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
ik vind het echt goewd!
als je zelf ook zangles wilt nemen zou ik het zeker doen, leer je ook veel over de technieken en ademhaling onder het zingen etc! (: